به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00102                                                                                            تاريخ :  88/12/11

جزئيات اولين جلسه شوراي عالي كار براي تعيين دستمزد تشريح شد


خبرگزاري فارس: عضو شوراي عالي كار گفت: در اولين جلسه شوراي عالي كار مباحث اوليه دستمزد و تاثير اجراي هدفمند كردن يارانه‌ها بر دستمزد كارگران بررسي شد.

ولي‌الله صالحي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، با اشاره به برگزاري اولين جلسه رسمي شوراي عالي كار راجع به تعيين دستمزد كارگران براي سال آينده، اظهار داشت: در اين جلسه علاوه بر آشنايي مسئولان و اعضاي شورا عالي كار با ديدگاه‌ها و نظرات يكديگر مقدمات كار و مباحث مربوط به دستمزد و هم‌چنين تاثير روند ساماندهي هدفمندسازي يارانه‌ها بر دستمزد بررسي و مطالعه شد.
وي ادامه داد: مهم‌ترين مباحث و سوالات مطرح اعضاي شورا راجع به تأثير اجراي هدفمندسازي يارانه‌ها در بحث دستمزد و مصرف خانوار كارگران بود كه وزير كار با ارائه توضيحاتي، نسبت به اين موضوع خوش‌بين بودند.
عضو شوراي عالي كار از ديگر مباحث اولين جلسه اين شورا را اصلاح ساختار برخي بنگاه‌ها مشكل‌دار دانست و گفت: اين تغيير ساختار پس از بررسي در كميته‌هاي تخصصي، در شوراي عالي كار نهايي و در راستاي فراهم كردن اشتغال پايدار و رونق بخشيدن به توليد، موضوع واحدهاي مشكل‌دار رسيدگي شد.
اين فعال كارگري در مورد جدي شدن مباحث دستمزد در شوراي عالي كار، تصريح كرد: از هفته آينده اين بحث جدي‌تر مي‌شود و در نهايت تا قبل از تعطيلات نوروزي در 26 اسفندماه نهايي خواهد شد.
به گفته اين عضو شوراي اسلامي كار در جلسه امروز شوراي عالي كار از مسئولان دولتي خواسته شد كه براي روشن و شفاف بودن وضعيت كارگران و كارفرمايان در طرح هدفمندي يارانه‌ها نماينده‌اي از سوي دولت براي پاسخگويي به اين موضوع مهم حضور داشته باشند

 

منبع : خبرگزاري فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R