به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00125                                                                                            تاريخ :  89/2/5

توسعه تشکلات کارگری و کارفرمایی از برنامه های اصلی سازمان كار استان در سال 89

احمد لطفی نژاد مدیرکل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی:توسعه تشکلات کارگری و کارفرمایی از برنامه های اصلی ما در سال 89 خواهد بود
مدیرکل کار و اموراجتماعی گفت: توسعه تشکلات کارگری و کارفرمایی از برنامه های اصلی اداره کل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی در سال 89 خواهد بود.

مدیرکل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی در دیدار با مسئولین و کارشناسان اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی استان با اعلام این مطلب افزود: فرمان تاریخی مقام معظم رهبری و استراتژی های ابلاغی و اعلام شده از سوی وزیر کار و اموراجتماعی همواره سرلوحه برنامه های کاری ما در اجرای برنامه ها در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به جامعه کار و تلاش خواهد بود.
مهندس احمد لطفی نژاد تصریح کرد: همت عالی و اجرای خوب برنامه ها، چند برابر کردن و توسعه و تعمیق تشکلات کارگری و کارفرمایی در استان راه را برای ارتقاء نقش خدمات رسانی اداره کل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی هموارتر خواهد ساخت.
وی در خاتمه با ابراز خرسندی از همکاریهای خوب به عمل آمده در استان توسعه کمی و کیفی تشکلات کارگری و کارفرمایی را خواستار و بر تحقق آن در سال 89 تاکید کرد.
 

منبع :  سايت سازمان كار تبريز

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R