به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0013                                                                                            تاريخ :  88/5/10

مرحله دوم طرح ارزيابي بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده اجرا مي‌شود

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي آذربايجان شرقي گفت: مرحله دوم طرح ارزيابي و تمام شماري بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده و كارآفرين در استان اجرا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان كار و امور اجتماعي آذربايجان شرقي، احمد لطفي‌نژاد افزود: مرحله دوم طرح ارزيابي و تمام شماري بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده و كارآفرين با مراجعه پرسشگران به آن دسته از بنگاه‌هاي اقتصادي كه مبلغ قرارداد آنان يكصد ميليون ريال و بيشتر است، اجرا مي‌شود.

وي افزود: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده با ستاد مركزي وزارت كار و امور اجتماعي و در ادامه اجراي طرح ارزيابي و تمام شماري بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده و كارآفرين، پرسشگران آماري اين طرح با مراجعه به بنگاه‌هاي بهره‌مند از تسهيلات اعطايي نسبت به تكميل فرم‌هاي مربوطه اقدام خواهند كرد.

وي با بيان اينكه اين طرح در كل استان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: با تمهيدات به عمل آمده اين طرح را ستاد استاني، شهرستاني و كميته‌هايي متشكل از كميته‌هاي فني و اجرايي همچنين كميته نظارت، ارزيابي، كميته تبليغات و اطلاع‌رساني پشتيباني خواهند كرد.

لطفي‌نژاد اضافه كرد: ستاد استاني با تشكيل جلسات تخصصي به رياست معاون برنامه‌ريزي استانداري و با حضور روساي سازمان‌ها، مديران بانك‌ها و صدا و سيماي استان، اهداف طرح را بررسي و تصميمات لازم را اتخاذ كردند و اقدامات لازم توسط كميته تبليغات و اطلاع‌رساني براي آگاه‌سازي عمومي از طريق رسانه‌ها انجام شده است.

وي اظهار داشت: در راستاي اجراي مرحله اول اين طرح كه شامل بنگاه‌هايي با مبلغ قرارداد كم‌تر از يكصد ميليون بوده، تاكنون 4 هزار و پانصد واحد اقتصادي در استان پايش شده است.

 

منبع: سايت وزارت كار

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R