به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00138                                                                                            تاريخ :  89/2/14

تسهیلات مشاغل خانگی، خویش فرمایی و کارآفرینی افزایش یافت

تسهیلات مشاغل خانگی، خویش فرمایی و کارآفرینی افزایش یافت
مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) از افزایش سقف تسهیلات پرداختی به مشاغل خانگی از 30 به 50 میلیون ریال خبر داد و گفت: تسهیلات خویش فرمایی از 100 به 150 میلیون ریال و تسهیلات کارآفرینی نیز از 300 میلیون ریال به 1 میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد کریمی از افزایش سقف تسهیلات پرداختی صندوق مهر امام رضا (ع) در بخشهای مشاغل خانگی، خویش فرمایی و کارفرمایی و کارآفرینی خبر داد.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع)، اظهار داشت: صندوق با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نام نهادن سال 89 به سال "همت مضاعف و کار مضاعف"، سقف تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی را از 30 به 50 میلیون ریال، تسهیلات خویش فرمایی را از 100به 150 میلیون ریال و تسهیلات کارفرمایی و کارآفرینی را نیز از 300 میلیون ریال به 1 میلیارد ریال افزایش داده است.

کریمی ضمن تاکید بر تغییر نگرش این صندوق از پرداخت تسهیلات خانگی به تسهیلات خویش فرمایی و کارآفرینی، از پرداخت تسهیلات به ایده مناسب به جای افراد نیز خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به تسهیل در ضمانت تسهیلات پرداختی و افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات از 3 به 5 سال، حمایت صندوق مهر امام رضا (ع) از زنان بی سرپرست و بدسرپرست را از اولویتهای پرداخت تسهیلات در سالجاری عنوان کرد.
 

 

منبع: خبرگزاري مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R