به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00139                                                                                            تاريخ :  89/2/14

كليات آيين‌نامه‌ تأسيس شركتهاي خدماتي كارآفريني تصويب شد

معاون وزير كار در گفت‌وگو با فارس:
كليات آيين‌نامه‌ تأسيس شركتهاي خدماتي كارآفريني تصويب شد

خبرگزاري فارس: معاون وزير كار و اموراجتماعي گفت: كليات آيين نامه تاسيس شركت‌هاي مشاوره‌، اطلاع رساني و خدمات كارآفريني در شوراي عالي اشتغال به تصويب رسيد.

حميد حاجي عبدالوهاب در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، با اشاره به مصوبات ديروز شوراي عالي اشتغال، اظهار داشت: كليات آيين‌نامه تاسيس شركتهاي مشاوره، اطلاع‌رساني و خدمات كارآفريني در شوراي عالي اشتغال به تصويب رسيد.
وي ادامه داد: در اين كليات تاكيد شد صدور مجوز و تعيين ضوابط و نظارت بر اين شركت‌ها بايد با نگاه تصميم گيرانه توسط دستگاه اجرايي مشخص، جزئيات اين مصوبه تكميل، اصلاح و به تاييد شوراي عالي اشتغال برسد.
معاون وزير كار در مورد ويژگي آيين‌نامه تاسيس شركت‌هاي خدمات كارآفريني گفت: كارآفرينان واقعي با شرايط و ضوابط خاص كه توسط دستگاه‌ها شناسايي شده‌اند از موسسان شركت‌هاي مشاوره كارافريني هستند و چند كار مهم به اين شركت‌ها محول شده است.
معاون مديريت منابع انساني و توسعه اشتغال وزارت كار از مهم‌ترين وظايف شركت‌هاي كارآفريني را مشاوره براي طرح‌هاي كسب و كار دانست و تصريح كرد: آسيب‌شناسي بنگاه‌هاي موجود و ارائه راهكار‌هاي برون رفت از آن و همچنين بررسي سرمايه‌هاي موجود در حوزه‌هاي جغرافيايي و ظرفيت مناطق براي استفاده بهينه از طرح‌هاي نيمه تمام يا بهبود راندمان كاري است.
به گفته عبدالوهاب اين شركت‌ها همچنين با افرادي كه ايده‌هاي جديد و ابتكاري دارند مي‌توانند با بررسي طرح‌ها به عنوان شريك در اجراي كار، همكاري كنند.
وي با بيان اينكه ايجاد خوشه‌هاي بنگاه‌هاي اقتصادي، ارتباط واحدهاي كوچك و بزرگ و ايجاد تشكل‌هاي قوي از برنامه‌هاي ايجاد شركت‌ها مشاوره كارآفريني است، گفت: در اين چارچوب پيش‌بيني شده با همكاري دستگاه‌هاي ناظر موضوع تأسيس شركت‌هاي مشاوره كارآفريني اجرايي شود.

 

منبع: خبرگزاري مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R