به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00162                                                                                            تاريخ :  89/3/19

نصاب معاملات ماده 3 قانون برگزارى مناقصات تعیین شد

جلسه هیات وزیران عصر یکشنبه به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور ، برگزار و پس از بحث و بررسی درباره پیشنهادات دستگاههای اجرایی ، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه پس از بررسی پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، حد نصاب معاملات موضوع ماده (3) قانون برگزاری مناقصات تعیین شد. بر اساس ماده 3 قانون برگزاری مناقصات معاملات از نظر نصاب (قیمت معامله) به سه دسته معاملات کوچک ، معاملات متوسط و معاملات بزرگ تقسیم می‌شوند و بر اساس تبصره یک این ماده، وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است در ابتدای هر سال نصاب معاملات را براساس شاخص بهای کالاها و خدمات اعلام شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جهت تصویب به هیأت وزیران پیشنهاد کند.

نحوه تخصیص اعتبار و منابع لازم مالی برای تامین آب و برق و گاز در شهرکها و نواحی صنعتی و طرح جامع صید و صیادی در دریای خزر از دیگر مصوبات عصر یکشنبه هیات وزیران بود.

همچنین در این جلسه در خصوص اختصاص اعتبار برای مطالعات طراحی و ساخت موزه بین المللی استکبارستیزی در صحرای طبس تصمیم گیری شد.

لوایح عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژیهای تجدیدپذیر و موافقتنامه بین المللی ایران و ازبکستان در زمینه کمک متقابل بین گمرکات دو کشور و پروتکل اصلاحی آن از دیگر مصوبات هیات وزیران بود.


 

منبع:  پايگاه اطلاع رساني دولت

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R