به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00173                                                                                            تاريخ :  89/4/01

ارسال لایحه کسب و کار به سران دو قوه / شورای عالی تشکیل می‌شود

 
نهاوندیان به مهر اعلام کرد:
ارسال لایحه کسب و کار به سران دو قوه / شورای عالی تشکیل می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از ارسال لایحه بهبود فضای کسب و کار به سران قوای مجریه و مقننه خبرداد و ابراز امیدواری کرد که این لایحه هرچه زودتر به تصویب برسد.

محمد نهاوندیان در گفتگو با مهر گفت: بر اساس ماده 91 قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی، تهیه و تنظیم پیش نویس قانون ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار به اتاقهای بازرگانی ایران و تعاون واگذار شده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: این لایحه تهیه شده و از سوی اتاق بازرگانی در اختیار روسای قوه مجریه و مقننه و نیز شورای عالی اصل 44 قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که این لایحه هرچه زودتر در دستور کار بررسی و تصویب قرار گیرد.

نهاوندیان از پیش بینی ایجاد شورای عالی فضای کسب و کار در این لایحه خبرداد و تصریح کرد: براساس این لایحه باید در ده شاخصی که در رتبه بندی های اقتصاد کشور در مجامع بین المللی تاثیر گذار هستند، اصلاحاتی صورت گیرد. علاوه بر این راه اندازی شورای عالی فضای کسب و کار نیز پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: وظیفه این شورا، بازبینی و بازسازی قوانین و مقررات مرتبط با فضای اقتصادی کشور است.

به گزارش مهر، لایحه 48 ماده ای ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار با همکاری مشترک اتاق های تعاون و بازرگانی ایران تهیه شده است. برهمین اساس شناسایی موانع کسب وکار در کشور و از همه مهمتر چگونگی تسهیل و بهبود فضای کسب و کار جهت رونق فعالیت اقتصادی جامعه، در دستور کار اتاق ایران قرار گرفته است که در این مسیر از تحقیقات و اقدامات مراجع و نهادهای ذی ربط داخلی و خارجی همچون بانک جهانی استفاده شده است.
 

 

منبع: خبرگزاري مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R