به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00180                                                                                            تاريخ :  89/4/11

مشكل اجحاف نيروهاي شركتي در ادارات دولتي رفع شد


معاون نوسازي معاونت منابع انساني رئيس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس:
مشكل اجحاف نيروهاي شركتي در ادارات دولتي رفع شد

خبرگزاري فارس: معاون نوسازي و تحول اداري معاونت توسعه مديريت و منابع انساني رئيس‌جمهور در مورد نظارت بر نيروهاي شركتي در ادارات دولتي و جلوگيري از اجحاف برخي شركت‌ها به نيروهاي شركتي گفت: اين اجحاف‌ها برداشته شده است.

احمد بزرگيان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس گفت: در ماده 24 قانون مديريت خدمات كشوري امور حاكميتي از تصدي‌گري تفكيك شده و دولت بايد تصدي‌گري را از طريق سازمان‌ها و ادارات واگذار كند و فقط امور حاكميتي، نظارت و خط مشي و سياست‌گذاري را انجام دهد.
وي افزود: برابر ماده 13 اين قانون موارد تصدي‌گري دولت شناسايي و به بخش خصوصي، تعاوني و عمومي غير دولتي و يا به تعاوني‌هاي كاركنان و يا به عنوان پيمان مديريتي در ماده 16 و 13 واگذار مي‌شود.
بزرگيان در مورد نظارت بر نيروهاي شركتي در ادارات دولتي و جلوگيري از اجحاف برخي شركت‌هاي پيماني به نيروهاي شركتي گفت: ديگر اين اجحاف‌ها برداشته شده، اولا در ادارات دولتي فقط كارهاي حجمي و قابل محاسبه به شركت‌ها واگذار مي‌شوند، مانند خدمات ترابري، آشپزخانه، پذيرايي، رستوران، حمل و نقل و ماشين‌نويسي و مشكل قبلي در مورد اجحاف برخي شركت‌ها با قانون مديريت خدمات كشوري رفع شد.
بزرگيان تصريح كرد: پرداخت به كاركنان شركتي با دو امضاي رئيس شركت و نماينده دستگاه كارفرما يعني نماينده دولت قابل پرداخت است و حق مديريتي در شركت‌ها از يك تا 5 درصد است كه معمولا بين 2 تا 4 درصد گرفته مي‌شود و ديگر شاهد اين نخواهيم بود كه يك شركت به ازاي هر كارمند شركتي 300هزار تومان دريافت و فقط 150 هزار تومان پرداخت كند.
وي افزود: كل قراردادها به صورت كار حجمي منعقد مي‌شود و اين كارهاي شركتي به مناقصه گذاشته مي‌شود كه حق مديريت از 1 تا 5 درصد بيشتر نيست.

 

منبع: خبرگزاري فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R