به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00194                                                                                            تاريخ :  89/4/29

نخستین نمایشگاه منطقه ای اختراعات شمالغرب کشور در تبریز برگزار می شود


اولین نمایشگاه منطقه ای اختراعات شمالغرب کشور به میزبانی دفتر بنیاد ملی نخبگان در استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی دفتر بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان شرقی، اولین نمایشگاه اختراعات شمالغرب کشور از اختراعات ثبت شده از سال 1384 تا 1389 در 24 شهریور امسال با هدف شناسایی مخترعین و فکرهای خلاق و ارج نهادن به مخترعین در تبریز برگزار می شود.
براساس این گزارش این نمایشگاه با شرکت مخترعین چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان و با مرکزیت دفتر بنیاد ملی نخبگان در تبریز برپا خواهد شد.
علاقه مندان تا 14 مرداد سال 1389 جهت شرکت در این نمایشگاه می توانند به صورت حضوری به مراکز آموزش و پژوهش استانداریهای آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل و دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی و یا از طریق وب سایت به نشانی  www.eabmn.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است پس از داوری طرح، طرح های برگزیده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان (اعتبار پژوهش و نوآوری و تسهیلات نظام وظیفه) بهره مند خواهند شد.
 

منبع: سايت سازمان كار تبريز

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R