به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00213                                                                                            تاريخ :  89/5/23

پیشرفت واقعی و همه جانبه کشور در گرو پویایی رسانه هاست

مدیرعامل منطقه آزاد ارس در آیین تجلیل از خبرنگاران استان آذربایجان شرقی در جلفا با تاکید بر نقش رسانه و مطبوعات در دنیای کنونی گفت: پیشرفت واقعی و همه جانبه کشور در گرو پویایی رسانه ها می باشد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس مهندس عباس رنجبر با اشاره به اهمیت بحث اطلاع رسانی افزود: هم اکنون تاثیری که رسانه ها و اخبار در افکار عمومی دارند بر هیچ کس پوشیده نیست و باید همه مدیران اهمیت ویژه ای به این موضوع قایل شوند.
وی در ادامه پس از تشریح موقعیت و جایگاه منطقه آزاد ارس و فعالیتهای انجام یافته در آن در سالهای اخیر به سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف پاسخ داد.
وی از بهره برداری از 15 پروژه عمرانی و زیرساختی با سرمایه گذاری 200میلیارد ریال در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و گفت: 18 طرح تفصیلی و مطالعات طرح جامع منطقه آزاد ارس در 3 سال گذشته انجام و با اتمام مطالعات تفصیلی پروژه های متعددی در سالهای گذشته تعریف و اجرا شده است که در مجموع قراردادهایی بالغ بر 145 میلیاردتومان را شامل می شود.
وی تولید ناخالص داخلی منطقه آزاد ارس را هم اکنون 300 میلیون دلار در سال اعلام کرد و گفت: این رقم در 3 سال پیش حدود 50 میلیون دلار بود که با تلاش سازمان به 300 میلیون دلار افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه مذاکرات متعدد انجام یافته با سرمایه گذاران در سال گذشته منجر به شروع سرمایه گذاری 15 سرمایه گذار داخلی و خارجی شده است گفت: طرح های در حال احداث سرمایه گذاری بیش از 800 میلیاردتومانی را شامل می شود که 7 پروژه مهم در ماههای آتی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به ابلاغ محدوده جدید منطقه آزاد ارس در آغاز سال 88 که شامل بخش هایی از شهرستان کلیبر می شود گفت: علیرغم ابلاغ رسمی محدوده جدید این منطقه در آغاز سال 88 با پیش بینی های انجام یافته پروژه فنس کشی محدوده در شروع همان سال آغاز گردید.
وی به حضور 5 دانشگاه معتبر کشور در منطقه آزاد ارس اشاره کرد و گفت: با رایزنی های انجام یافته هم اکنون دانشگاه تهران و پیام نور نیز به جمع دانشگاههای تبریز، علوم پزشکی تبریز و آزاد پیوسته است.
وی افزود: بیش از دو هزار نفر در مقاطع دکترا، دکترای حرفه ای، کارشناسی ارشدو همچنین کارشناسی در دانشگاه های سطح منطقه مشغول تحصیل هستند. در همین راستا درخواست دانشگاههای صنعتی اصفهان، تربیت معلم تهران، تربیت معلم آذربایجان، زنجان، ارومیه در خصوص ایجاد پردیس های دانشگاهی در منطقه آزاد ارس در دست بررسی است.
در ادامه این مراسم از 70 خبرنگار محلی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر شد.
همین گزارش حاکی است در پایان این مراسم برای نخستین بار در استان آذربایجان شرقی سامانه ارسال پیام کوتاه ارسال اخبار در سازمان منطقه آزاد ارس افتتاح شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس در این مراسم هدف از راه اندازی این سامانه را گسترش ارتباطات با خبرنگاران و رسانه های گروهی عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این سامانه به محض تولید خبر در روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس تیتر اخبار از طریق سیستم اس ام اس به تلفن همراه خبرنگاران استانی و کشوری ارسال می شود.
یوسف الله¬ویردی زاده افزود: با این اقدام، امکان ارتباط و ارسال نقد و پیشنهادات از سوی خبرنگاران به این سامانه و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس فراهم می شود و امکان ایجاد ارتباط دوسویه میان این سازمان و رسانه های گروهی توسعه بیشتری می یابد.
وی در ادامه با قدردانی از همکاری رسانه های گروهی در انعکاس اخبار سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با تعاملات صورت گرفته اخبار مربوط به فعالیتهای این سازمان همه روزه در مطبوعات، خبرگزاری ها منتشر و کمک موثری به توسعه فعالیت های سازمان منطقه آزاد ارس داشته است.
بر پایه همین گزارش در ادامه این مراسم خبرنگاران استان آذربایجان شرقی از پروژه احداث کارخانه نساجی با سرمایه گذاری ترک و نیز کارخانه تولید پلاستیک با سرمایه گذاری آذربایجانی - ایرانی در در فاز یک شهرک صنعتی این منطقه بازدید کردند.

 

منبع: سايت منطقه آزاد تجاري ارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R