به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00219                                                                                            تاريخ :  89/6/1

کارآفرین آذربایجان شرقی به عنوان کارآفرین برترملی کشور معرفی شد

پنجمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر کار و اموراجتماعی و مسئولان ارشد کشور و کارآفرینان برتر در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.
احمد لطفی نژاد مدیرکل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی گفت: این همایش که در راستای ارج نهادن به فعالیتهای کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و معرفی کارآفرینان به ملت شریف ایران اسلامی برگزار شد . آقای بدیعی مدیرعامل شرکت کلرپارس کارآفرین برتر استان آذربایجان شرقی توانست در بخش صنعت مقام برتر کارآفرینان کشور را کسب و تندیس جشنواره را از دستان توانمند ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دریافت نماید.
مدیرکل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی افزود: باتوجه به اثرات کارآفرینی در اقتصاد رقابتی، وزارت کار و اموراجتماعی سعی در نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی در تمامی کشور را دارد.
وی اظهار داشت: جامعه و سازمانی می تواند در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و باشتاب داشته باشد که با ایجاد بسترهای لازم منابع انسانی خود را به دانش ومهارتهای کارآفرینی و بهره وری تجهیز کند.
وی ادامه داد: با استفاده از این توانمندی منابع انسانی می توانند سایر منابع و فرصتهای موجود در کشور و سازمان ها را به سوی ایجاد ارزش و رشد وتوسعه متعادل و متوازن مدیریت و هدایت کند و ثروت تولید نماید.
مهندس احمد لطفی نژاد افزود: باید توجه داشت که کارآفرینان تنها به ایجاد فرصتهای شغلی جدید نمی پردازند بلکه کار اصلی آنها این است که با اندیشه کارآفرینانه دست به خلاقیت می زنند و پرچم پیشرفت و آبادانی را برای کشور اسلامیمان به اهتزاز درمی آورند.
دبیر جشنواره کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی برگزاری جشنواره ملی کارآفرینان را در جهت رسالت و ماموریتی که وزارت کار و اموراجتماعی در تقویت زیرساختها در سرمایه گذاری بهینه در امر بهره وری و کارآفرینی دارد بسیار بااهمیت توصیف نموده، موفقیت کسب شده توسط شرکت کلرپارس را به مدیرعامل و کارکنان تلاشگر و جامعه کار و تولید استان تبریک و تهنیت گفتند.
شایان ذکر است شرکت کلرپارس با مدیرعاملی احد بدیعی یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده کلر – سودو مشتقات آن در ایران با 300 نفر پرسنل ماهر با تولید انبوه انواع محصولات شیمیایی جامد – مایع و گازی که در اختیار شرکتهای دارویی ، آب و فاضلاب – نیروگاهها – واحدهای پتروشیمی و صنایع غذایی قرار می گیرد می باشد.
از مهمترین ابتکارات و نوآوریهای این شرکت می توان دستیابی به روشی که با اجرای آن پلیمر عمر تازه ای گرفته و ممبران ها رااز سه ماه به دوسال افزایش می دهد.
طرح تولید هیدروژن با خلوص 99/99 درصد و طراحی و ساخت پمپهای تیتانیومی از دیگر ابتکارات این شرکت به شمار می رود.
این شرکت افتخارات ذیل را در کارنامه فعالیت خود دارا می باشد:
- واحد نمونه صنعت کشوری در سال 88
- واحد نمونه صنعت کشوری در زمینه استاندارد در سال 1386
- کارفرمای نمونه استانی در سال 86
- صادر کننده و واحد نمونه استانی در سال 86
- دارنده عنوان برتر در تحقیق و توسعه
 

منبع: سازمان کار و امور اجتماعی تبريز

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R