به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0022                                                                                              تاريخ :  88/6/5

متقاضیان پروانه صلاحیت مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی جهت ثبت نام تا سی و یکم شهریور ماه فرصت دارند

حیدر همایی راد معاون روابط کار سازمان کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی گفت:
در اجرای بند 13استراتژیهای وزارت کار و اموراجتماعی به منظور تقویت بخش خصوصی و همسو با توسعه فرهنگ ایمنی و شرایط کار مناسب نحوه ثبت نام از متقاضیان پروانه صلاحیت مشاوران حفاظت و خدمات ایمنی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی، شرایط و ضوابط پذیرش و ثبت نام متقاضیان پروانه صلاحیت «مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی کشور» و نیز زمینه های همکاری مربوطه توسط مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار وزارت کار و اموراجتماعی اعلام شد. معاون روابط کار سازمان کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی افزود: مرحله دوم پذیرش و ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی کشور با هدف «بسترسازی فعالیت، بخش خصوصی» و اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه فرهنگ ایمنی و شرایط کار مناسب و تبدیل دولت عامل به دولت سیاستگذار، برنامه ریز و ناظر، همسو با توانمندسازی کارگاه ها در صیانت از نیروی کار کشور آغاز گردیده است.
مهندس همایی راد با بیان این مطلب افزود: متقاضیان شرکت در آزمون فوق می توانند با مراجعه به سایت مرکز تحقیقات و تعلیمات www.irimlsa_ir/fixinfo/mar.kaztahghighat از از نحوه ثبت نام، منابع آزمون و آئین نامه مربوطه و دستورالعمل اجرای آن اطلاع حاصل نمایند.
معاون روابط کار سازمان کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی در بخش دیگری با اشاره به زمینه های جلب همکاری گفت: بررسی و اندازه گیری عوامل زیان آور شیمیائی و فیزیکی محیط کار، ایمنی دیگ بخار و ظروف تحت فشار، ارائه راه حل ها و سیستم های ایمنی محیط کار، ایمنی برق و ساختمان و معدن و طراحی و نصب سیستم های اعلان و اطفاء حریق، تست و شارژ کپسول های آتش نشانی و آموزش های ایمنی از عمده ترین زمینه های جلب همکاری است که به آنها اشاره شده است.
وی در رابطه با شرایط مهلت ثبت نام توضیحاتی ارائه نموده تصریح کرد: مهلت ثبت نام تا پایان وقت اداری سی و یکم شهریور ماه سالجاری است و مدارک مورد نیاز به ترتیب: تصویر شناسنامه – تصویر کارت ملی- تصویر آخرین مدرک تحصیلی – تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – گواهی سابقه کار با ذکر سمت و مدت خدمت – 6 قطعه عکس 4×3 و فیش بانکی و گواهی عدم سوء پیشینه بعد از تایید صلاحیت داوطلب می باشد که این مدارک باید به نشانی تهران: بزرگراه آیت ا... سعدی، بلوار معلم، نرسیده به میدان معلم، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار ارسال گردد.

منبع :  سايت سازمان كار و امور اجتماعی استان آذربايجان شرقي

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R