به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00228                                                                                            تاريخ :  89/6/6

كميسيون اجتماعي بررسي كرد/كليات طرح بيمه بيكاري و حمايت از بيماران متقاضي كار

سخنگوي كميسيون اجتماعي مجلس از بررسي كليات طرح بيمه بيكاري و حمايت از بيماران متقاضي كار در جلسه روز گذشته (سه‌شنبه) اين كميسيون خبر داد.
سيدجواد زماني در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني ايسنا اظهار كرد: تعدادي از نمايندگان در راستاي اصل 29 قانون اساسي كه بيمه را براي همه‌ي ايرانيان مي‌داند، طرحي با عنوان بيمه بيكاري و حمايت از بيماران متاقضي كار تهيه كردند كه بر اساس آن از افراد متقاضي كار كه علي‌رغم داشتن آمادگي لازم، كار براي آنها وجود ندارد و بيكارند، حمايت شود.
وي ادامه داد: كليات اين طرح با حضور نمايندگاني از سازمان تامين اجتماعي و وزارت رفاه مورد بررسي قرار گرفت. كه به دليل به حد نصاب نرسيدن اعضا، راي‌گيري در مورد كليات آن به جلسه‌ي بعدي موكول شد.
نماينده مردم كنگاور و صحنه در خانه ملت همچنين با اشاره به بررسي طرح پيشنهادي الحاق يك تبصره به ماده 8 قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن ايثارگران گفت: از آن جا كه در بررسي اين طرح اختلاف نظري در مورد درصد واگذاي اين ساختمان‌ها به ايثارگران وجود داشت، مقرر شد كميته‌اي اين مورد را با حضور كارشناسان وزارتخانه‌هاي مربوطه بررسي كرده و پس از رسيدن به نظر واحدي آن را براي بررسي نهايي به كميسيون ارجاع دهد.

 

منبع: بازار كار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R