به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00242                                                                                            تاريخ :  89/6/18

لايحه اصلاح قانون كار مهر‌ماه به مجلس مي‌رود

مديركل امور مجلس وزارت كار در گفت‌وگو با فارس:
لايحه اصلاح قانون كار مهر‌ماه به مجلس مي‌رود

خبرگزاري فارس: مديركل امور مجلس وزارت كار با بيان اينكه لايحه اصلاح قانون كار مهرماه به مجلس مي‌رود، گفت: سوال دو نماينده كميسيون اجتماعي مجلس از وزير كار و اموراجتماعي به مهرماه موكول شد.

محمود نيازي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، در خصوص حضور وزير كار و امور اجتماعي در كميسيون اجتماعي مجلس، اظهار داشت: قرار بود كه در هفته جاري وزير به سؤالات دو نماينده از كميسيون اجتماعي پاسخ دهد كه اين موضوع به مهرماه موكول شد.
وي ادامه داد: سوال مطرح شده در خصوص نرخ بيكاري شهرستان مرند بوده كه نماينده اين شهر منتقد است كه به چه دليل نرخ بيكاري مرند نزديك به 40 درصد است اما اين در حالي است كه مركز آمار ايران نرخ بيكاري اين شهرستان را 11 درصد اعلام كرده است.
مديركل امور مجلس وزارت كار و امور اجتماعي با بيان اينكه نرخ بيكاري ارتباط مستقيم با وزارت كار ندارد، گفت: همچنين نماينده سراب از وزير در خصوص سازمان آموزش فني و حرفه‌اي سؤالاتي داشت كه به چه دليل در اين شهرستان آموزش فني و حرفه‌اي وجود ندارد.
وي تأكيد كرد: تاسيس اداره فني و حرفه‌اي در شهرستان‌ها بايد با تصويب هيئت دولت باشد و نياز به بودجه دارد و سوالات مطرح شده از سوي اين دو نماينده مربوط به حوزه‌هاي انتخابيه نمايندگان است.

* لايحه اصلاح قانون كار مهرماه به مجلس مي‌رود

نيازي در خصوص ارسال لايحه اصلاح قانون كار به مجلس، تصريح كرد: به نظر مي‌رسد كه اين موضوع در حال نهايي شدن است و اميدواريم در آينده نزديك و در مهرماه به مجلس ارايه شود.

* طرح بيمه بيكاري در دستور كار كميسيون اجتماعي است

مديركل امور مجلس وزارت كار و امور اجتماعي در خصوص بيمه بيكاري تاكيد كرد: اين موضوع در دستور كار كارگروه كميسيون اجتماعي مجلس است.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه مباحث كارشناسي اين بحث در گذشته انجام شده است اين طرح نيز به زودي به صحن علني خواهد آمد
 

منبع: سايت وزارت كار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R