به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00245                                                                                            تاريخ :  89/6/25

حمايت مقام معظم رهبري از تاثير پنجره هاي كسب و كار فرصتي تازه فراروي اقتصادي ملي است

تاكيد مقام معظم رهبري براثربخشي ايده مطرح شده از سوي وزارت كار مبني بر ايجاد پنجره كسب وكار نشان دهنده وسعت و جامعيت نگرش اقتصادي معظم له در شناخت و تحليل موشكافانه تحولات اقتصادي در جامعه است .
دكتر مجيد يوسفي استاد دانشگاه و مدرس حوزه هاي اقتصادي كشور با اشاره به خبر فوق افزود : ايده "راه اندازي پنجره كسب و كار " يكي از ايده هاي خلاق و موثري است كه در صورت اجرا شدن ساختاري آن از تمامي حوزه هايي كه به سرمايه گذاري ، كارآفريني و رونق كسب وكار مربوط مي شود مي تواند بسترهاي جهش اقتصادي و گسترش ظرفيت هاي اشتغالزايي را در جامعه به همراه داشته باشد .
وي افزود : از اين رو شناخت اين ايده و تحليل اثر بخشي آن در بخشهاي مختلف اقتصادي ، نشان دهنده درايت ، تدبير و دور انديشي است . اعتقاد قلبي من اين است كه طراحي اين ايده و حمايت آن از سوي مقام معظم رهبري به معني ظهور يك فرصت درخشان و بي مانند براي توسعه اقتصادي و گسترش بنيان هاي اشتغالزايي در اقتصاد ملي است .
وي در ادامه با اشاره به تحليل موشكافانه مقام معظم رهبري از تمامي حوزه هاي تصميم سازي و تصميم گيري كشور افزود : رهبر فرزانه انقلاب بدليل درايت و هوشمندي وسيعي كه خداوند به ايشان ارزاني كرده است نگرش و دقت بي مانندي در تحليل پي گيري و تصميم هايي دارند كه در حوزه هاي اقتصادي تسري پيدا مي كنند . از اين رو ايشان به فراخور اثر بخشي مثبت تصميم ها و ايده هايي که از سوي وزارتخانه هاي مختلف براي توسعه اقتصادي و تسهيل امور گرفته مي شود با دقت بسيار بي مانندي پي گيري مي نمايند .
وي افزود : بدين ترتيب بيان ايشان از "پنجره كسب و كار "و تاكيد معظم له از اثربخشي موثر اين ايده مي تواند فرصتي مبارك فراروي مسولان و دست اندركاران بويژه وزير كار و امور اجتماعي قرار دهد . تا با شرايط فراهم شده بيش از پيش بر اجرايي شدن وسيعتر اين ايده تاكيد و تمرکز ورزند.
وي در پايان گفت : ايده "پنجره كسب وكار "مي تواند ساختار بروكراسي كشور را در جهت كوچك شدن دولت و كاهش شديد ريسك پذيري سرمايه بصورت بنياني متحول سازد .
 

منبع: سايت وزارت كار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R