به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00247                                                                                            تاريخ :  89/6/25

معاون وزير کار و امور اجتماعي خبر داد : تشکيل سازمان نظام کارآفريني در کشور

معاون توسعه اشتغال وزارت کار و امور اجتماعي اعلام کرد: در راستاي تدوين بسته حمايتي از کارآفرينان سازمان نظام کارآفريني در کشور تشکيل مي شود.
حميد حاجي عبدالوهاب معاون توسعه اشتغال وزارت کار و امور اجتماعي در گفتگو با خبرنگار موج، با بيان اين که لايحه تشکيل اين سازمان به زودي تقديم مجلس شوراي اسلامي مي شود تصريح کرد: در صورت تصويب لايحه فوق، روند تشکيل سازمان نظام کارآفريني به صورت قانوني در کشور اجرايي مي شود.
معاون وزير کار در ادامه تصريح کرد: در رابطه با بحث آمار عرضه و تقاضاي نيروي کار با کمک بخش خصوصي آمار و اطلاعات نيروي کار شاغل و کارجويان به صورت ثبتي تهيه شده است.
معاون توسعه اشتغال وزارت کار با تاکيد برلزوم توسعه حمايت از کارگران و کارآفرينان در کشور اذعان داشت: تنظيم روابط کار جزء موضوعات اصلي وزارت کاروامور اجتماعي در دولت نهم محسوب مي شد، اين درحالي است که امر صيانت از سرمايه گذاري و تامين منافع کارگران و کارفرمايان در کشور موجب ايجاد برقراري روابط عادلانه در کشور مي شود.
معاون توسعه اشتغال وزارت کار در ادامه با بيان اين که از عدم تحقق سياست هاي برنامه چهارم توسعه در بحث روند اعزام نيروي کار به خارج از کشور خبر داد و گفت: بر اساس سياست هاي برنامه چهارم توسعه بايد تا تا پايان برنامه 100 هزار نفر نيروي کار به خارج از کشور اعزام مي شدند، اين در حالي است که سياست هاي برنامه تا کنون در اين رابطه تا کنون محقق نشده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود سياست طرح پرداخت تسهيلات به بنگاه هاي کوچک و زودبازده را موجب کاهش نرخ بيکاري در کشور عنوان کرد و ياد آور شد: دولت نهم با پرداخت تسهيلات به بنگاه هاي اقتصادي زودبازده ضمن حمايت از بنگاه ها، امنيت شغلي کارگران فعال در بنگاه هاي توليدي کشور را افزايش داد.

 

منبع: سايت بازاركار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R