به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00249                                                                                            تاريخ :  89/6/31

با حضور اعضای مراجع حل اختلاف : کارگاه آموزشی قوانین و مقررات کار برگزار شد

کارگاه آموزشی قوانین و مقررات کار با حضور اعضای هیات های تشخیص و حل اختلاف اداره کل کار و اموراجتماعی استان در تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی در این کلاس یک روزه که با استقبال اعضای مراجع حل اختلاف همراه بود موضوعات مختلف حقوق کار و آخرین قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و آئین نامه ها و بخش نامه های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
براساس برنامه ریزی های به عمل آمده در راستای ارتقاء سطح علمی و عملی اعضاء هیات های تشخیص و مراجع حل اختلاف دوره های آموزشی به صورت تخصصی و مدرن توسط واحد آموزش اداره کل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی برگزار می گردد.
خاطر نشان می شود دوره مذکور در قالب برنامه های آموزشی برون سازمانی اداره کل کار و اموراجتماعی استان و براساس برنامه زمان بندی شده برگزار گردید که با اجرای این دوره آموزشی شرکت کنندگان در کارگاه با آخرین قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و آئین نامه های کار و تامین اجتماعی آشنا شدند.

 

منبع: سازمان كار تبريز

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R