به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00252                                                                                            تاريخ :  89/6/31

حذف وثیقه سنگین برای رفع موانع کارآفرینی

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تغییر در قانون کار با در نظر گرفتن منافع کارگر و کارفرما، حذف وثیقه‌های سنگین در بحث کارآفرینی مهمترین اقدامی است که دولت باید مدنظر قرار دهد.

"محمدقیوم دهقانی" در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارآفرینان گفت: در بحث کارآفرینی موانع متعددی فراروی فعالان عرصه اقتصادی وجود دارد که حذف آنها از سوی دولت می تواند رشد و شکوفایی اقتصادی را رقم زند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهترین موانع کارآفرینی نبود قوانین مشخص و مدون در خصوص سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید و اقتصاد است.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس اظهارداشت: کارآفرین هنگامی که احساس کند سرمایه گذاری توام با ریسک بالای اقتصادی است از هزینه کردن سرمایه خود پشیمان می شود؛ به این ترتیب باید شرایط کاری مناسب برای وی فراهم شود تا او بتواند به کار خویش ادامه دهد.
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: بسیاری از کارآفرینان از اعمال و اخذ وثیقه های سنگین که توسط بانک های عامل برای فعالان عرصه تولید و اشتغال وجود دارد احساس نارضایتی می کنند.
دهقانی یادآورشد: دولت باید در نشست های مستمری که با نمایندگان کارآفرینان دارد در جهت رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهد.
وی ابراز امیدواری کرد دولت و مجلس در جهت حل مشکلات کارآفرینان عمل کنند تا براین اساس کشور با رشد و توسعه همراه شود.
 

منبع: خبرگزاري دولت

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R