به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00254                                                                                            تاريخ :  89/7/3

بيش از 80 درصد از شرکت هاي پيمانکاري تاييديه وزارت کار را ندارند

رئيس اتحاديه کارگران پيمانکاري شهرداري اعلام کرد: در حال حاضر بيش از 80 درصد از کارگران پيمانکاري شهرداري تاييديه وزارت کار را ندارند.
عبدالله مختاري رئيس اتحاديه کارگران شهرداري در گفتگو با خبرنگار موج خاطرنشان ساخت: هم اکنون 300 نفر به عنوان پيمانکار در شهرداري تهران فعاليت مي کنند.
وي خواستار برچيدن شرکت هاي پيمانکاري درشهرداري شد و گفت: در حال حاضر120 شرکت پيمانکاري در شهرداري تهران فعاليت مي کنند که از اين تعداد تنها 10 شرکت مجوز فعاليت دارند.
رئيس اتحاديه کارگران شهرداري از عدم رعايت ضوابط قانوني در نحوه پرداخت دستمزد به کارگران خبرداد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر کارگراني که از طريق شرکت هاي پيمانکاري جذب بازار کار در شهرداري تهران شده اند دستمزدهاي اندکي دريافت مي کنند.
وي با انتقاد از فعاليت شرکت هاي پيمانکاري در شهرداري تهران اذعان داشت: کارگراني که توسط شرکت هاي پيمانکاري شاغل مي شوند از حداقل قانوني مزاياي حقوق و دستمزد بي بهره هستند.
رئيس اتحاديه کارگران شهرداري از منتفي شدن قرار دادهاي کاري بين شهرداري و کارگران پيماني خبر داد و خاطرنشان ساخت: در صورتي انحلال شرکت هاي پيمانکاري، شهرداري نسبت به انعقاد قرارداد با کارگران پيماني اقدام مي کند.
رئيس اتحاديه کارگران شهرداري با اين که 40 درصد از اقشار جامعه کنوني ايران را متشکل از کارگران عنوان کرد و يادآور شد: بيش از 60 درصد از جامعه کنوني کارگران زيرخط فقر گذران معيشت مي کنند.
مختاري گفت: افزايش بي رويه نرخ تورم موجب شده است که دستمزد کارگران پاسخگوي هزينه هاي زندگي جامعه کارگري در داخل کشور نباشد.


منبع: بازاركار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R