به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00264                                                                                            تاريخ :  89/7/18

كارآفريني ، كليد طلايي حل مشكلات است

وزير كار و امور اجتماعي ، كارآفريني را كليد طلايي حل مشكلات دانست و گفت: كارآفريني بايد در جامعه به وسيله فرهنگ سازي نهادينه شود.

'دکتر عبدالرضا شيخ الاسلامي' روز پنجشنبه در جشنواره رونمايي از بسته آموزش كارآفريني براي كودكان كه به مناسبت روز جهاني كودك در تالار حركت رونمايي شد، افزود: كارآفريني اينگونه نيست كه به شكل تصادفي در جامعه بروز كند.

وي تاكيد كرد: زمينه بروز كارآفريني بايد در جامعه فراهم شود. مجموعه ارزشها، سازو كارها ،فرهنگ عمومي اجتماعي بايد شرايط بروز كارآفريني را در جامعه مهيا كنند.

وي تاكيد كرد: آحاد جامعه و مسئولان بايد به تفكر كارآفريني دست يابند.

دکتر شيخ الاسلامي، كارآفريني را ابزار مهم براي جامعه دانست و گفت: كارآفريني مي تواند مثل نياز امروز جامعه به تلفن و يا سيستم هاي حمل و نقل باشد.

وزير كار و اموراجتماعي ،بسته آموزش كارآفريني براي كودكان را كه دو شخصيت عروسكي كارآ و كوشا مفهوم كارآفريني را به كودكان آموزش مي دهند امروز در محل تالار حركت رونمايي كرد.


وزیر کار و امور اجتماعی با اعلام اینکه 1.1 میلیون فرصت شغلی جدید مصوب شورای عالی اشتغال در سالجاری ایجاد می‌شود، گفت: من به ایجاد فرصتهای بیشتر از 1.1 میلیون نیز خوشبینم.

دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی در خصوص برنامه های دولت برای ایجاد 1 میلیون و 100هزار فرصت شغلی جدید در سالجاری که توسط شورای عالی اشتغال مصوب شده است نيز گفت: در این زمینه برای ایجاد 1.1 میلیون شغل در سال یک برنامه ای تدوین شده است.

وزیر کار و امور اجتماعی اظهار داشت: با توجه به برآوردی که از مجموعه عملکرد دستگاه‌های مختلف و استانها داریم فکر می کنم که این 1.1 میلیون فرصت شغلی در سال 89 ایجاد می شود.

دکتر شیخ الاسلامی با تاکید بر اینکه حتی من خوشبین هستم که از این سطح هم ما تجاوز کنیم و بیشتر از 1 میلیون و 100هزار فرصت شغلی را نیز ایجاد کنیم، تصریح کرد: برنامه های اشتغالزایی دولت که از طریق شورای عالی اشتغال مصوب می شود با همکاری همه مدیران، عوامل دست اندرکار و دستگاهها تحقق خواهد یافت.

دکتر شیخ الاسلامی پیش از این از ایجاد 500 هزار فرصت شغلی جدید در نیمه نخست سالجاری نیز خبر داده بود.

منبع: سايت وزارت كار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R