به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00267                                                                                            تاريخ :  89/7/22

نهاد‌هاي صنفي راه برون‌رفت از بحران اقتصادي هستند

تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسي، اجرايي قانون هدفمند سازي يارانه‌ها و دستيابي به افق‌هاي برنامه هاي پنج ساله و چشم انداز 20 ساله بدون بهره گيري از ظرفيت هاي نهادهاي صنفي كارگري و كارفرمايي امكان پذير نيست.


ایلنا: مديركل سازمانهاي كارگري و كارفرمايي وزارت كار و اموراجتماعي مي‌گويد: در بحران اقتصادي‌كنوني براي عبور از فزار و فرودهاي اقتصادي و اجتماعي به وجود نهادهاي صنفي و كارآمد صنفي كارگري وكارفرمايي نياز داريم.
به گزارش خبرنگار ايلنا، محمدرضا ربيعي در مراسم افتتاحيه انتخابات نخستين هيات مديره كانون عالي انجمن هاي صنفي كارگري كشور، گفت: تحقق اهداف انقلاب اصل 44 قانون اساسي، اجرايي صحيح قانون هدفمند سازي يارانه ها و دستيابي به افق هاي مستتر در برنامه هاي پنج ساله و چشم انداز 20 ساله بدون بهره گيري از ظرفيت هاي به القوه و به الفعل نهادهاي صنفي كارگري و كارفرمايي امكان پذير نيست.
وي گفت: وزير كنوني كار معتقد به برقراري تعامل با نهادهاي صنفي كارگري و كارفرمايي است و به همين دليل براستفاده از ظرفيت هاي تشكل ها
صنفي براي رسيدن به اهداف ياد شده تاكيد فراوان دارد.

ربيعي با بيان اينكه تمام كارگران و كارفرمايان بايد براي حضور در فعاليت هاي صنفي از انگيزه و اعتقاد لازم برخوردار باشند؛ تصريح كرد: بدون داشتن هر كدام از اين 2 فاكتور مهم و اساسي نمي توان از طريق مراجع قانوني مطالبات صنفي و اهداف كلان در نظر گرفته شده را پيگيري كرد.
وي با بيان اينكه بخش خصوصي و دولت بايد مانند بالهاي يك پرنده در تعامل بايكديگر فعاليت كنند؛ گفت: بدون استفاده از ظرفيت هاي نهادهاي صنفي دولت در انجام وظايف خود با مشكلاتي چون فربه شدن و ناتواني در كوچك سازي و تمركز به وظايف حاكميتي خود نخواهد بود.
مدير كل سازمان هاي كارگري و كارفرمايي وزارت كار و امور اجتماعي تصريح كرد: در حال حاضر ريشه بسياري از مشكلات و بحران هاي موجود در واحدهاي توليدي به نبود روحيه همدلي و همكاري ميان كارگران و كارفرمايان بازمي‌گردد .
ربيعي افزود: بدون شك با تشكيل نهادهاي موفق و كارآمد صنفي تمامي مشكلات مربوط به بهره وري ايمني بهداشت برطرف شده مي شود.
وي با با بيان اينكه بيكاري و نابرابري هاي شغلي ريشه بسياري ازمعضلات و ناهنجارهاي اجتماعي است؛ گفت: تشكل‌هاي صنفي مي‌توانند در صورت كارآمدي به مشكل پيش آمد خاتمه دهند.
اين مقام مسوول وزارت كار تصريح كرد: براي نيل به اين اهداف حضور افراد دلسوزدر نهادهاي صنفي كارگري و كارفرمايي ضروري و الزامي است.

منبع: خبرگزاري ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R