به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00268                                                                                            تاريخ :  89/7/22

نیروی انسانی در استان‌ها باید ساماندهی شود

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور:

نیروی انسانی در استان‌ها باید ساماندهی شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با تاکید بر تراکم کارکنان دولت در برخی استان‌ها گفت: با استفاده از قانون مدیریت خدمات کشوری باید تمام ظرفیت‌ها را برای ساماندهی نیروها به کار گرفت.


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با تاکید بر تراکم کارکنان دولت در برخی استان‌ها گفت: با استفاده از قانون مدیریت خدمات کشوری باید تمام ظرفیت‌ها را برای ساماندهی نیروها به کار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، لطف الله فروزنده امروز در همایش استانداران سراسر کشور درخصوص امتیازهای طرح انتقال کارکنان دولت از تهران به دیگر استان‌ها اظهار داشت: نیروهای قراردادی درصورت انتقال به استان‌ها به نیروی پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند
فروزنده افزود: این معاونت برای نیروهای متقاضی انتقال به استان ها همچنین فوق‌العاده مناطق کمترتوسعه یافته ، بدی آب و هوا، ارتقای گروه و رتبه را با اولویت مناطق محروم در نظر گرفته است.
وی با یادآوری این مطلب که تاکنون ‪ ۱۸‬هزار نفر از کارکنان دولت برای انتقال به استان‌ها ثبت نام کرده اند، گفت: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری به استان‌هایی که مشکل جذب نیرو داشته باشند، پست سازمانی می‌دهد، اما در صورت تراکم نیرو، استان‌ها باید نیروهای خود را جابجا و ساماندهی کنند.
وی همچنین با یادآوری گسترش دولت الکترونیک تصریح کرد که هرچند تاکنون برای همه استان‌ها خدمات الکترونیکی تعریف شده است اما تنها ‪ ۳۰‬درصد خدمات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور افزود: خدمات الکترونیکی در استان‌ها باید به به ‪ ۶۰‬تا ‪ ۷۰‬در صد برسد معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری یکی از مشکلات فراروی مدیران را نبود آشنایی کافی از قوانین مالی اعلام کرد .
فروزنده خاطرنشان کرد که برنامه‌های مختلفی برای آموزش مدیران در قالب نرم افزار در موضوع‌های مالی، مدیریت منابع انسانی و همچنین قانون هدفمند کردن یارانه‌ها طراحی شده است که بزودی در اختیار آنها قرار می گیرد.
وی با تاکید بر پیشبرد فرآیند عدم تمرکز در نظام مدیریت کشور اظهار داشت:در حال حاضر در شورای عالی اداری با مشورت استانداران در حال بررسی اختیاراتی هستیم که بتوان آنها را از وزیران به استانداران تفویض کرد.

منبع: سايت دولت

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R