به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00283                                                                                            تاريخ :  89/8/14

در حال حاضر شرکت هاي خدماتي در ايران تنها شرکت هايي هستند که حق و حقوق کارگران را بايد به صورت کامل پرداخت کنند

معاون دبير کل خانه کارگر خبر داد:
بازار کار بخش کشاورزي و ساختمان ايران در اختيار يک ميليون و 500 هزار اتباع بيگانه معاون دبير کل خانه کارگر اعلام کرد: در حال حاضر يک ميليون و 500 هزاز فرصت شغلي در بخش مسکن و ساختمان در اختيار اتباع بيگانه قرار دارد.

حسن صادقي، معاون دبير کل خانه کارگر در گفتگو با خبرنگار موج، از افزايش اتباع بيگانه در بازار کار ايران خبر داد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر يک سوم بازار کار ايران در بخش هاي مختلف در اختيار اتباع خارجي قرار دارد.

وي با بيان اين مطلب که عمده فعاليت هاي خدماتي در کل کشور توسط شرکت هاي خدماتي صورت مي گيرد، افزود: در حال حاضر شرکت هاي خدماتي با فعاليت هايي که در کشور ارائه مي کنند بخش خدمات کشور را به عهده گرفته اند.



وي با اشاره به نوع فعاليت شرکت هاي خدماتي در ايران اظهار داشت: در حال حاضر شرکت هاي خدماتي در ايران تنها شرکت هايي هستند که حق و حقوق کارگران را بايد به صورت کامل پرداخت کنند.

معاون دبير کل خانه کارگر در بخش ديگري از سخنان خود جنگ ميان کشورها را براي تصاحب مرزهاي سياسي و جغرافيايي بهانه اي براي تصاحب مرزهاي اقتصادي در کشور اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر مرزهاي اقتصادي ايران داده و ستاده واردات و صادرات کالا در کشور تلقي مي شود.
محجوب با انتقاد از تجارت کالا در کشور اذعان داشت: امروزه بخشي از شرکت هاي تجاري مبادلات مخفيانه اي را براي برخي از طرف هاي قرار داد خود در کشور انجام مي دهند.
وي تصريح کرد: اقتصاد فعلي ايران هم اکنون در معرض صدور بيماري هاي بين المللي قرار دارد.
معاون دبير کل خانه کارگر قانون هدفمند سازي يارانه ها را در کشور موجب رکود وضعيت اقتصادي ذکر کرد و گفت: با اجراي سياست هدفمند سازي يارانه ها حجم کالاهاي وارداتي در کشور به ميزان زيادي افزايش مي يابد.
معاون دبيرکل خانه کارگر وضعيت فعلي اقتصاد کشور را در شرايط کنوني نابسامان ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: رکود در وضعيت فعلي اقتصاد ايران موجب خواهد شد که نرخ جمعيت بيکار در کشور به ميزان قابل توجهي افزايش يابد.


منبع: سايت بازاركار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R