به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0029                                                                                              تاريخ :  88/7/30

طی مراسمی از اعضاء سابق هیاتهای حل اختلاف مستقر در سازمان کار و اموراجتماعی استان آذريايجان شرقي تقدیر شد

طی مراسم باشکوهی با حضور مسئولین استانی و اعضاء هیاتهای حل اختلاف مستقر در سازمان کار و اموراجتماعی استان از تلاشهای 2 ساله اعضاء سابق هیاتهای حل اختلاف تجلیل به عمل آمد.
احمد لطفی نژاد رئیس سازمان کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی
هیات حل اختلاف فصل الخطاب حوزه روابط کار است

رئیس سازمان کار و اموراجتماعی در این نشست برگزاری این مراسم را به عنوان یک شروع برای تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان هیات حل اختلاف با اهمیت دانسته افزود: این حرکت و اقدام ارزشمند برای پیشکسوتان سازمان که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند نیز به عمل آمده است.
وی با اشاره به حضور آگاهانه اعضاء هیات های تشخیص و حل اختلاف استان گفت: ریشه دار بودن آرامش صنعتی استان و عملکرد خوب هیات های حل اختلاف مستقر در این سازمان سبب شده تا کسانی که به فکر تخریب کانونهای کارگری و کارفرمایی باشند موفق نشوند.
وی به امتیاز بالای این استان از نظر کمترین نقض آرای صادره از سوی دیوان عدالت اداری اشاره نموده گفت: الحمدا... در هیاتهای ما با سازوکارهای مطلوبی که وجود دارد، تعارضات به تعاملات و تفاهمات تبدیل شده است و این امر جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را در این استان به لحاظ آرامش صنعتی آن فراهم نموده است.
وی هدف اصلی از اجرای این مراسمات را ارج نهادن به تلاشهای ارزشمند اعضای محترم مراجع حل اختلاف مقرر در قانون کار دانست و با تشکر از تلاشهای صورت گرفته از تمامی اعضای شوراهای سازش، هیات های تشخیص و حل اختلاف و از حضور ارزشمند نمایندگان دولت از دادگستری و فرمانداری و دبیران این هیات قدردانی نمودند.
در ادامه این نشست نمایندگانی از گروه نمایندگان کارفرمایان و نمایندگان کارگران استان از برگزاری این جلسه که برای اولین بار توسط سازمان کار و اموراجتماعی صورت گرفته است از مسئولین سازمان تشکر و قدردانی نمودند.
نماینده کارفرمایان با ابراز خوشحالی از این حرکت ارزنده گفت: تمامی تلاش ما با همکاری کانون کارگری استان این بوده که صنعت و تولید استان را سرزنده نگهداریم که رعایت قوانین و مقررات و اجرای صحیح آن براساس اصل عدالت با همسوئی و همدلی و همکاری تمامی اعضاء از اهداف این مسیر ارزشمند بوده است نتایج و اثرات آن بی شک آرامش صنعتی را در این استان فراهم نموده است.
نماینده کارگران نیز در این جلسه با تشکر از ابتکار سازمان در برگزاری و تجلیل از پیشکسوتان مراجع حل اختلاف، استمرار این حرکت ارزنده را خواستار شد و افزود: همگی اعضاء در چارچوب قانونی و با همدلی و وحدت رویه برای حفظ حرمت انسانها و پایداری صنعتی استان همت نموده اند که به نوع خود این همدلی کم نظیر است که امیدواریم همکاران ما در هیاتهای تشخیص و حل اختلاف و شوراهای سازش این همدلی و همسوئی به وجود آمده را در این استان تداوم ببخشند.
در ادامه «قربانی» نماینده دادگستری استان که در این مراسم حضور داشت با تقدیر از برگزاری این مراسم بهره مندی از تجربیات ارزشمند پیش کسوتان را امری مهم و ضروری دانست واز تلاشهای ارزشمند تمامی عزیزان حاضر تشکر و قدردانی کرد.
در خاتمه با اهداء لوح تقدیر از تمامی پیشکسوتان هیئت های حل اختلاف مستقر در سازمان کار و اموراجتماعی استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

منبع: سايت سازمان كار و امور اجتماعي استان آذربايجان شرقي

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R