به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00314                                                                                            تاريخ :  89/9/23

بدهي بيمه كارفرمايان تقسيط مي‌شود

قانون تامين‌اجتماعي فعلي مربوط به 35 سال پيش است و نياز به بازنگري دارد كه در اين راستا هم‌فكري فعالان اقتصادي مي‌تواند فضاي جديدي را به وجود آورد.


ایلنا: مديرعامل صندوق تأمين‌اجتماعي با حضور در همايش اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان اصفهان، از آمادگي اين صندوق براي تقسيط بدهي كارفرمايان و ابلاغ بخشنامه‌ها مربوط به تمامي واحدهاي اجرايي اين صندوق خبر داد.

به گزارش ايلنا، رحمت‌ا... حافظي در جمع فعالان اقتصادي استان اصفهان به پرداخت بدهي‌هاي صندوق تأمين‌اجتماعي به پزشكان، داروخانه‌ها و مراكز درماني سراسر كشور اشاره كرد و گفت: 5‌ماه بدهي معوقه به اين مراكز به طور يكجا پرداخت شده و از اين پس در چارچوب قانون بودجه 89 پرداخت‌ها انجام خواهد شد.
حافظي اضافه كرد: صندوق تأمين‌اجتماعي داراي 70 بيمارستان و 300 كلينيك است كه در سه حوزه بيمه‌اي، درماني و اقتصادي فعاليت مي‌كند.
وي تصريح كرد: سود حاصله در بخش اقتصادي صندوق تأمين‌اجتماعي در 3 ماه گذشته 700 ميليارد بوده است. همچنين 750 ميليارد تومان در سال اخير از سوي اين صندوق جذب شده است كه درآمدهاي اقتصادي حاصله صرف بهبود شرايط خدمات‌رساني به بيمه‌شدگان مي‌شود.
رئيس صندوق تأمين‌اجتماعي همچنين از صرفه‌جوئي در وقت كارفرمايان و انجام كليه امور بيمه‌گري از طريق خدمات غيرحضوري در آينده نزديك خبر داد.
وي در اين نشست با اشاره به افزايش مستمري بازنشستگان در سال‌جاري افزود: تعامل صندوق تأمين‌اجتماعي با جامعه كارگري و فعالان اقتصادي بايد بيشتر شود تا چالش‌ها اصلاح شده و روند انجام امور به نحو بهتري صورت پذيرد، در همين راستا پيشنهاد مي دهم كميته مشتركي بين مجموعه صندوق تأمين‌اجتماعي و فعالان اقتصادي تشكيل شود.
وي خاطرنشان كرد: قانون تأمين‌اجتماعي فعلي مربوط به 35 سال پيش است و نياز به بازنگري دارد كه در اين راستا هم‌فكري فعالان اقتصادي مي‌تواند فضاي جديدي را به وجود آورد.
حافظي در پايان با اعلام اين مطلب كه در ابتداي مسئوليت اينجانب ميانگين هزينه‌هاي ماهانه صندوق تأمين‌اجتماعي 1100 ميليارد تومان و درآمد آن تنها 900 ميليارد تومان بوده است، گفت: در اين خصوص و براي اصلاح اين روند اقدامات خوبي انجام شده است و اگر اين امر اصلاح نمي‌شد، به اقتصاد كشور و بخش تأمين‌اجتماعي ضرر جدي وارد مي‌شد.
شايان ذكر است پس از اين نشست محمود اسلاميان رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان اصفهان طي نامه‌اي به محصولي وزير رفاه و تأمين‌اجتماعي از شركت حافظي در نشست اين اتاق و پاسخگوئي وي در مسائل مطروحه از سوي اعضاي اين اتاق در جلسه تشكر و قدرداني كرده است.

 

منبع: خبرگزاري ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R