به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0035                                                                                              تاريخ :  88/9/05

برخورد با شرکتهای خدماتی و پیمانکاری متخلف

عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی شرکتهای خدماتی و پیمانکاری کشور برخورد با متخلفین این بخش را شامل مراحل اخطار تا ابطال پروانه صلاحیت اعلام کرد.
امیرهوشنگ صادقی در گفتگو با مهر، از برخورد با شرکتهای پیمانکاری خدماتی متخلف خبر داد و گفت: در این ارتباط با وزارت کار و امور اجتماعی تعاملات خوبی وجود دارد به نحوی که با واگذاری بسیاری از مسئولیتها به انجمن های صنفی، رسیدگی های خوبی در عملکرد شرکتهای خدماتی و پیمانکاری انجام می شود.
عضو هیات مدیره کانون انجمن های صنفی شرکتهای خدماتی و پیمانکاری کشور اظهار داشت: روش کار نظارت به نحوی است که عملکرد سالیانه شرکتها بر مبنای مستندات اعم از واریزها و همچنین لیستهای حقوقی و حتی اظهار نامه های مالیاتی شرکتها مورد ارزیابی قرار می گیرند.
صادقی تصریح کرد: اگر در ارزیابی ها و بررسی ها مشخص شود که شرکت پیمانکاری و خدماتی حق و حقوق کارگر را رعایت نکرده است و به طبقه بندی مشاغل توجهی ندارد، با وی برخورد خواهد شد.
وی اخطار و لغو پروانه صلاحیت شرکت پیمانکاری متخلف از 6 ماه تا یکسال را حداقل ترین مجازات دانست و بیان داشت: در این زمینه در بار دوم احراز تخلف شرکت پیمانکاری، تا حداکثر 4 سال مجازات لغو صلاحیت پیمانکار صادر می شود و در مرحله پایانی نیز در صورت ادامه تخلفات، مجوز فعالیت شرکت خدماتی و پیمانکاری به صورت مطلق باطل می شود.
این مقام مسئول در شرکتهای خدماتی و پیمانکاری خاطر نشان کرد: مدیران شرکتهای خدماتی و پیمانکاری موظف به رعایت حقوق کارگر هستند. در غیر اینصورت باید پاسخگو باشند و یا اینکه از فعالیت این حوزه خارج شوند.
رئیس انجمن صنفی شرکتهای خدماتی استان تهران به بازرسی دقیق مجموعه فعالیتهای خدماتی و پیمانکاری اشاره کرد و افزود: از طریق ادارات کار و امور اجتماعی از وضعیت پرداختها و فیش های حقوقی کارگران در شرکتهای پیمانکاری و خدماتی اطلاع می یابیم.

منبع:   بازار کار

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R