به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00363                                                                                            تاريخ :  89/11/27

ثبت نام از کارآفرينان برتر در ششمين جشنواره امتنان آغاز شد

ثبت نام از کارآفرينان برتر در ششمين جشنواره امتنان آغاز شد

جشنوراه امتنان با هدف ترويج فرهنگ کارآفريني و تجليل از کارآفرينان برتر مرداد سال آينده برگزار مي شود .

مسعود کاظم زاده مديرکل امور اجتماعي وزارت کار با اعلام اين خبر افزود : ارج نهادن به انديشه ها ، تلاشها و فعاليتهاي ارزشمند کارآفرينان ميهن اسلامي از جمله اهداف مهم و برنامه ريزي شده در منشور کاري و استراتژيهاي وزارت کار و امور اجتماعي در توسعه و پايداري اشتغال کشور است .

وي گفت : اين وزارت خانه ششمين جشنوراه ملي امتنان از کارآفرينان برتر را با هدف توسعه و ترويج فرهنگ کارآفريني ، خلاقيت ، نوآوري و گسترش تعامل و همکاري ميان فعالان عرصه هاي مختلف اقتصادي ، در بخش هاي صنعت و کشاورزي و خدمات و زير بخشهاي مربوطه در مرداد سال 1390 برگزار مي کند .

مسعود کاظم زاده افزود : کارآفريناني که سابقه تاسيس بنگاه اقتصادي شان زير 7 سال باشد يا در سال گذشته طرح کارآفرينانه داشته اند مي توانند در سراسر کشور با مراجعه به نشاني اينترنتي www.karafarinanbartar.ir نسبت به ثبت نام خود در اين سايت اقدام کنند .

مدير کل امور اجتماعي افزود : مهلت ثبت نام تا 25/12/1389 خواهد بود و اين جشنواره در نظر دارد تا با معرفي و تجليل از کارآفريناتن برتر کشور در حمايت از خلق ايده هاي نوآور و نيز توسعه فناوريهاي نوين کارآفريني در کشور و تحقق چشم اندازهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در توسعه اشتغال پايدار و کارآمد گام برداشته و در عرصه رونق اقتصاد داخلي و ارتقا جايگاه کشور در اقتصاد جهاني نيز موثر واقع گردد.


 

منبع:   سايت وزارت كار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R