به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00365                                                                                            تاريخ :  89/11/27

پيشنهاد بخشودگي جرائم معوقات كارفرمايان تنها جرائم قبل از 31 شهريور 89 را شامل مي‌شود

مديرعامل صندوق تأمين‌اجتماعي از بررسي لايحه بخشودگي جرائم كارفرمايان بدهكار به اين صندوق در هيأت دولت خبر داد و گفت: براساس اين لايحه كه به زودي به مجلس شوراي‌اسلامي تقديم مي‌شود، جرائم مربوط به ديركرد پرداخت حق‌بيمه آن دسته از كارفرماياني كه بدهي معوق مربوط به قبل از پايان شهريورماه سال 89 دارند، بخشيده مي‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني تأمين، دكتر رحمت‌ا... حافظي با بيان اينكه بررسي و ارائه اين لايحه نبايد منجر به تأخير كارفرمايان در پرداخت حق‌بيمه شود، افزود: اين لايحه مراحل نهايي را طي كرده و به زودي به مجلس شوراي‌اسلامي ارائه مي شود و ما نيز تأكيد داريم كه بايستي جرائم مربوط به پيش از شهريورماه سال‌جاري شامل بخشودگي جرائم شود تا اجراي اين قانون منجر به رفع مشكلات كارفرمايان و افزايش كار و فعاليت در جامعه شود.
دكتر حافظي در ادامه از افزايش سرمايه بانك رفاه كارگران از 100 ميليارد به 400 ميليارد تومان تا پايان سال‌جاري خبر داد و گفت: اين اقدام به منظور ارتقاء جايگاه بانك رفاه كارگران در نظام بانكي كشور و همچنين زمينه‌سازي براي حمايت‌هاي مناسب‌تر از ذينفعان صندوق تأمين‌اجتماعي انجام مي‌شود.
مديرعامل صندوق تأمين‌اجتماعي در ادامه نگرش مثبت هيأت امناي صندوق تأمين‌اجتماعي براي افزايش حقوق كاركنان را مورد تأكيد قرار داد و افزود: با جمع‌بندي كه با معاونت توسعه و مديريت نيروي‌انساني رئيس‌جمهور انجام شد، ضمن پذيرفتن بعضي از مواضع سازمان در اين خصوص، افزايش فوق‌العاده‌هاي شغل، شاغل، مديريت و ايثارگري در دستور كار قرار گرفت و مقرر شد ظرف روزهاي آينده ضمن محاسبه بار مالي به هيأت امنا ارجاع شود. همچنين با عنايت به نگرش مثبت هيأت امنا در نظر است كه بخشي از افزايش حقوق از طريق توجه به بهره‌وري، براساس شاخص‌هاي عملكردي همكاران صورت پذيرد كه در اين بخش محدوديتي براي اعمال اين افزايش وجود نخواهد داشت و هرچه بهره‌وري در سازمان ارتقاء پيدا كند، ميزان دريافتي همكاران نيز بيشتر خواهد بود.


 

منبع:   سايت تامين اجتماعي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R