به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00369                                                                                            تاريخ :  5/12/89

تامين‌اجتماعي ماهيت غيردولتي دارد

قرار نيست مشكلات شركت هاي تامين اجتماعي از هزينه بيمه‌شدگان جبران شود/دريافت گزارش از عملكرد گذشته در مجامع ساليانه شركت‌ها خواسته‌هاي ما را تأمين نمي‌كند/تأمين‌اجتماعي متعهد به دريافت خدمات از اين شركت‌ها نيست.
ايلنا: مديرعامل صندوق تأمين‌اجتماعي نظارت بر عملكرد شركت‌هاي زيرمجموعه اين صندوق را از برنامه‌هاي حوزه سرمايه‌گذاري تأمين‌اجتماعي اعلام كرد و گفت: سرمايه‌گذاري‌ها براي دريافت سود انجام شده است و قرار نيست كه شركت‌هاي دريافت‌كننده سرمايه از تأمين‌اجتماعي زيان‌ده باشند و مشكلات مالي آنها از هزينه بيمه‌شدگان جبران شود.
به گزارش ايلنا، رحمت‌ا... حافظي در سمينار مديريت استراتژيك و شركت‌هاي تابعه صندوق تأمين‌اجتماعي، نظارت بر عملكرد شركت‌هاي سرمايه‌گذاري را از اولويت‌هاي اصلي تأمين‌اجتماعي برشمرد و گفت: دريافت گزارش از عملكرد گذشته در مجامع ساليانه شركت‌ها خواسته‌هاي ما را تأمين نمي‌كند و بايد شرايط لازم براي ارزيابي دقيق عملكرد شركت‌ها فراهم شود.
حافظي نگرش صندوق تأمين‌اجتماعي به شركت‌هاي زيرمجموعه را همانند بخش خصوصي ارزيابي كرد و ادامه داد: صندوق تأمين‌اجتماعي ماهيتي عمومي و غيردولتي دارد، بنابراين شركت‌هاي زيرمجموعه نيز بايد توان رقابت در بازار را داشته باشند و باتوجه به سرمايه‌اي كه از تأمين‌اجتماعي دريافت كرده‌اند بايد سود منطقي و قابل‌قبولي را به صندوق تأمين‌اجتماعي واريز كنند.
مديرعامل صندوق تأمين‌اجتماعي با اشاره به شركت‌هاي تكليفي وابسته به صندوق تأمين‌اجتماعي كه خدماتي را به اين صندوق ارائه مي‌دهند، گفت:‌ اين شركت‌ نيز بايد بتوانند در بازار رقابت كنند و دوام شركت‌ها به اين اصل بستگي دارد. صندوق تأمين‌اجتماعي متعهد به دريافت خدمات از اين شركت‌ها نيست و اين شركت‌ها بايد در رقابت با بخش خصوصي خدماتي با كيفيت بالاتر و قيمت ارزان‌تر به تأمين‌اجتماعي ارائه دهند و از ظرفيت مازاد خود نيز بايد براي ارائه خدمت به بخش خصوصي و كسب سود بيشتر استفاده كنند.
صندوق تأمين‌اجتماعي بخشي از خدمات موردنياز خود به ويژه در حوزه انفورماتيك و خدمات رفاهي موردنياز را از طريق شركت‌هاي تكليفي دريافت مي‌كند.

 

منبع:   ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R