به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00375                                                                                            تاريخ :  5/12/89

نحوه قرارداد نیروهاى انسانى تخصصى و عمومى

لطف الله فروزنده گفت: نیرو‌های شرکتی که درکارهای غیر حجمی و تخصصی فعالیت دارند و از طریق شرکت پیمانکار نیروی انسانی جذب شده‌اند، تمام دستگاه‌ها موظفند با آنها قرار داد مستقیم ببندند

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: شرکت های پیمانکاری که خودشان نیروی انسانی دارند همچنان به صورت شرکتی باقی می مانند البته می توانند با نیرو‌های خود به صورت شرکت تعاونی قرارداد ببندند اما هر کجا که شرکت واسطه‌ای باشد و اقدام به جذب نیرو کند؛ آن شرکت واسطه براساس مصوبه دولت باید حذف شود.
لطف الله فروزنده در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره وضعیت قرارداد نیروهای شرکتی که در کارهای غیرحجمی و تخصصی و همچنین حجمی و عمومی فعالیت می کنند، اظهار داشت: نیرو‌های شرکتی که درکارهای غیر حجمی و تخصصی فعالیت دارند و از طریق شرکت پیمانکار نیروی انسانی جذب شده‌اند، تمام دستگاه‌ها موظفند با آنها قرار داد مستقیم ببندند.
وی افزود: همچنین در مورد کار‌های حجمی و عمومی نیز مانندکارهای خدماتی،‌ نظافت، طبخ غذا، فضای سبز وغیره نیز دولت در حال بررسی است.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تصریح کرد: شرکت های پیمانکاری که خودشان نیروی انسانی دارند همچنان به صورت شرکتی باقی می مانند. البته می توانند با نیرو‌های خود به صورت شرکت تعاونی قرارداد ببندند اما هر کجا که شرکت واسطه‌ای باشد و اقدام به جذب نیرو کند؛ آن شرکت واسطه باید حذف شود و این مصوبه دولت است که به صورت جدی دنبال می شود.
فروزنده در ادامه درباره وضعیت نیروهای دو وزارتخانه نیرو و آموزش و پرورش نیز گفت: وزارت آموزش و پرورش در حال برنامه ریزی است که نیروهای شرکتی خود را به قراردادی تبدیل کند اما وزارت نیرو به دو صورت نیروی انسانی دارد. یک سری نیروی انسانی که در قالب پیمانکار و به صورت پروژه ای فعالیت می کنند. آنها همچنان به صورت قبلی کار خود را ادامه می دهند. اما درباره مابقی نیروها؛ پیمانکار باید حذف و با کارکنان آنها قرارداد مستقیم بسته شود.
 

 

منبع:   سايت دولت

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R