به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00376                                                                                            تاريخ :  11/12/89

آغاز ثبت نام کارآفرینان در ششمین جشنواره کارآفرینان برتر

ثبت نام از کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی در ششمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد

ششمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی با هدف ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و ثبت اطلاعات، اختراعات و نورآوری های کارآفرینان در عرصه های صنعتی، خدماتی و کشاورزی و معرفی کارآفرینان استان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کار و اموراجتماعی استان کارآفرینان در بخشهای صنعت، خدمات و کشاورزی که دارای اختراعات و ابتکارات و خلاقیت در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می باشند می توانند مشخصات خود را در کاربرگهای مربوطه از طریقه سامانه الکترونیکی کارآفرینان برتر ثبت و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.

براساس همین گزارش سامانه الکترونیکی کارآفرینان برتر به نشانی www.karafarini.g.ov.ir آماده پذیرش و ثبت اطلاعات کارآفرینان جهت شرکت در ششمین جشنواره کارآفرینان برتر استان را دارد.

از کلیه کارآفرینان درخواست می گردد با مراجعه به سایت کارآفرینان نسبت به ثبت نام و شرکت در ششمین جشنواره کارآفرینان برتر اقدام نمایند. آخرین مهلت ثبت نام تا پایان اسفند ماه 89 خواهد بود.

 

منبع:   سازمان كار تبريز

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R