به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0038                                                                                              تاريخ :  88/9/05

دستور رسيدگي به 400 نامه در ديدار وزير كار از شهرستان تبريز

وزیر کار وامور اجتماعی در ملاقاتهای مردمی خود که بعد از ظهر امروز در محل ساختمانی اداره کار و امور اجتماعی شهرستان تبریز انجام گرفت دستور رسیدگی به صدها نامه دریافتی را صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی مهندس حمید حاجی عبدالوهاب معاون وزیر کار و امور اجتماعی گفت : در جریان ملاقاتهای حضوری دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی که بعداز ظهر امروز انجام گرفت ، وزیرکار به منظور رسیدگی هرچه سریعتر به درخواستهای مراجعه کنندگان ، دستور رسیدگی به 400نامه با موضوع اشتغال را به مسئولان مختلف صادر کرد .
براساس این گزارش مهندس حمید حاجی عبدالوهاب معاون وزیر کار تاکید کرد : تعداد نامه های دریافتی در ملاقاتهای بعداز ظهر امروز وزیر کار بیش از رقم یاد شده است اما فقط 400 نامه به طور مسقیم وغیر مستقیم با درخواست اشتغال همراه بوده است .
وی همچنین گفت : اکثر درخواستهای ارائه شده از سوی فارغ التحصیلان بیکار انجام گرفته است . به علاوه بخش دیگر این درخواستها از سوی نیروی کاری بوده است که آموزشهای آنان متناسب با بازار کار نیست .
وی افزود : مراجعه کنندگان وتقاضاهایی که از سوی افراد فاقد مهارت انجام گرفته است نیز بخش قابل توجهی از این تقاضاها را شامل شده است .
مهندس عبدالوهاب خاطر نشان کرد : علاوه بر 400 تقاضای رسیدگی شده در بعداز ظهر امروز تقاضای تعدادی از مراجعه کنندگان پیرامون مشکلات کارگری و درخواست وام برای ایجاد اشتغال از سوی جوانان و یا راه اندازی واحدهای تولیدی بوده است .
گفتنی است : دکتر شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی فردا نشست ویژه ای با کارآفرینان و صاحبان واحدهای تولیدی خواهد داشت ودر این نشست به صورت مستقل در خصوص مسایل مرتبط با بازار کار به بحث وگفتگو می پردازند .

منبع:   سايت سازمان كار و امور اجتماعي استان آذربايجان شرقي

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R