به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00382                                                                                            تاريخ :  11/12/89

سرگردانی نمایندگی کارفرمایان درباره تعیین دستمزد سال آینده

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران اعلام کرد: با شروع اسفند ماه دغدغه کارگران و نگرانی کارفرمایان برای تصمیم شورای عالی کار درباره وضع دستمزدها در سال 1390 شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مروج حسینی رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: اهمیت این تصمیم در سال 90 بیشتر به دلیل همراه شدن با افزایش قیمت حاملهای انرژی و حذف یارانه هاست، زیرا همه این عوامل باعث افزایش قیمت تمام شده و ناتوانی در رقابت با کالای وارداتی است ، هنگامی که بخش عمده ای از کالای وارداتی به صورت قاچاق از هزاران کیلومتر مرزهای آبی و خاکی به کشور وارد شده باشد.

وی افزود: در اسفند ماه جاری مشخص نیست نمایندگان کارفرمایان چه کسانی هستند، زیرا بر اساس قانون در شورای عالی کار کسانی از طرف کارفرمایان باید شرکت کنند که به وسیله کانون های کارفرمائی معرفی شده باشند.

مروج حسینی خاطر نشان کرد: در سال جاری فعالیت کانون عالی کارفرمایان با حکم قضائی متوقف شده و به دلیل عدم تایید انتخابات این کانون به وسیله مجمع عمومی انجمن های شرکت کننده در آن انتخابات، حتی با گذشت چند ماه نمی تواند نماینده خود را معرفی کند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران ادامه داد: عدم تایید این انتخابات به دلیل عدم رعایت ضوابط قانونی لازم بوده که مورد اعتراض بعضی شرکت کنندگان در آن مجمع بوده و جای تعجب و گله گذاری است که وزارت کار و امور اجتماعی هم با وجود اطلاع از اینگونه بی قانونی ها طی این مدت سکوت کرده و هیچگونه اظهار نظری نمی کند.

مروج افزود: درهر صورت انجمن صنایع نساجی ایران به عنوان تشکلی دیرپا با تعداد قابل توجه بنگاه فعال این بی نظمی را بر نمی تابد و انتظار دارد وزارت کار و امور اجتماعی نسبت به مسئله ای با این اهمیت بی تفاوت نماند و به پیشنهاد تشکل های معتبری که خواستار هیأت موسسی برای انتخاب یک تشکل فراگیر کارفرمائی با حضور همه رشته های خدماتی و صنعتی هستند را پوشش دهد و تسامح به خرج ندهد.

وی گفت: حتی اگر هیئت رئیسه مجمع و وزارت کار به رغم ایرادات قانونی به جریان رأی گیری، این انتخابات را تایید کنند این کانون نماینده کارفرمایان نیست زیرا اولا رعایت آئین نامه ماده 131 در آن نشده و کانون های استانی که استخوان بندی اصلی کانون کارفرمائی هستند، در آن شرکت نداشته اند و آنها عمدتا نماینده سه گروه هستند و نمی توانند برای ده ها کانون و انجمن سراسری کارفرمائی کشور تصمیم گیری کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران افزود: بدیهی است ایرادات مطرح شده در مورد انتخابات و محدودیت تعداد انجمن ها و کانونهای شرکت کننده در آن و عدم رعایت آئین نامه ها، قابل چشم پوشی نیست و اطمینان داریم که وزارت کار و امور اجتماعی نیز به عنوان ناظر بر اینگونه فعالیت ها ارزش و احترام خود را مصروف خطا نمی کند
 

 

منبع:   خبرگزاري مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R