به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00386                                                                                            تاريخ :  18/12/89

سیاست دولت، حمایت از کارآفرینان در جهت ایجاد اشتغال است

 مدیرکل کار واموراجتماعی استان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح سومین نمایشگاه و همایش فرهنگ کار، با اهمیت توصیف نمودن ترویج و اشاعه کارآفرینی و توسعه کار از آن به عنوان یک حرکت ارزشمند فرهنگی یاد برد.
مهندس لطفی نژاد افزود: دین اسلام به عمل و دانش و کار اهمیت ویژه ای قائل بوده و به توسعه و ایجاد کار برای مردم تاکید زیادی نموده است.
مدیرکل کار و اموراجتماعی استان با تاکید بر اینکه توسعه و پیشرفت، بدون عدالت معنایی ندارد و این امر در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: لازمه پیشرفت و توسعه در فرهنگ کار، اخلاق و حسن خلق است و بایستی از کانون گرم خانواده شروع شود.
لطفی نژاد، لازمه پویایی هر ملتی را داشتن اشتغال برشمرد و گفت: ملت ایران به عنوان یک ملت زنده و شاداب در جهان مطرح بوده و برای حفظ این روحیه، بایستی به فرهنگ سازی و کارافرینی اهتمام جدید داده شود.
مدیرکل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی، با اشاره به اهتمام دولت به مسایل فرهنگی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به توسعه فرهنگ کار افزود: فرهنگ سازی و بستر سازی راه های ایجاد اشتغال می تواند بسیاری از مشکلات موجود در زمینه کار جوانان را حل نماید.
وی در خاتمه سخنانش با بیان اینکه حمایت از کارآفرینان در جهت ایجاد اشتغال یکی از سیاستهای دولت می باشد گفت: این اداره کل از کلیه طرح های خدماتی، کشاورزی، تولیدی، صنعتی که موجب ایجاد اشتغال برای جوانان استان خواهد شد حمایت می کند.
 

 

منبع:  وزارت كار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R