به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00388                                                                                            تاريخ :  18/12/89

هفته پایانی اسفندماه زمان اعلام دستمزد کارگران

وزیر کار و امور اجتماعی اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر وقت‌کشی وزارت کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال آینده را جوسازی دانست و تصریح کرد: نرخ دستمزد در هفته پایانی اسفندماه تعیین و اعلام خواهد شد

وزیر کار و امور اجتماعی اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر وقت‌کشی وزارت کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال آینده را جوسازی دانست و تصریح کرد: نرخ دستمزد در هفته پایانی اسفندماه تعیین و اعلام خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا،'عبدالرضا شیخ‌الاسلامی' با اشاره به روند طی شده درباره دستمزد کارگران، گفت: موضوع دستمزد درحال طی کردن مسیر خود است و مانند سال‌های گذشته در هفته پایانی اسفندماه تعیین و اعلام می‌شود.
اظهارنظرهای غیرکارشناسی درباره نرخ بیکاری
وزیر کار همچنین درباره اظهارنظرهای مختلفی که درباره نرخ بیکاری می‌شود، گفت: کسانی که درباره نرخ بیکاری اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را اعلام می‌کنند، بگویند با چه فرمول و روشی نرخ بیکاری را اندازه‌گیری و اعلام می‌کنند؟
وی با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری باید از طریق مراکز مسئول اعلام شود، اظهارنظرهای بی‌اساس و غیرکارشناسی را گمانه‌زنی برخی و یا تلاش برای سیاه‌نمایی اقدامات دولت در جامعه دانست.
شیخ‌الاسلامی همچنین تصریح‌کرد: این مسائل به این معنی نیست که نرخ بیکاری پایین است و یا در کشور مشکلی به نام بیکاری نداریم.
وی با بیان اینکه مرکز آمار مسئول اعلام نرخ بیکاری است، خاطرنشان کرد: مرکز آمار با همه تلاشی که می‌کند، اعلام آمارها به تاخیر می‌افتد که نشان می‌دهد هنوز در حال جمع‌بندی است.
وزیر کار افزود: وقتی مرکز آمار با جمع‌بندی اطلاعات و آمارها،‌ نرخ بیکاری را اعلام کرد همه متوجه خواهند شد که که واقعیت موضوع چه چیزی بوده است.
 

 

منبع:  پايگاه اطلاع رساني دولت

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

 
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R