به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00394                                                                                            تاريخ :  20/12/89

نامه فروزنده معاون رئيس جمهور به تامين اجتماعي: خدمات خود را واگذار كنيد.

نامه فروزنده معاون رئيس جمهور به تامين اجتماعي: خدمات خود را واگذار كنيد.

معاون رئيس جمهور در نامه اي به رئيس صندوق تامين اجتماعي، از وي خواست تا در اجراي آيين نامه پيشخوان دولت اقداماتي را براي تبديل دفاتر كارگزاريها و واگذاري خدمات به پيشخوان خدمات دولت به مورد اجرا گذارد.

لطف الله فروزنده معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور در اين نامه آورده است علي رغم برگزاري كميته تخصصي، گزارش آن سازمان در رابطه با احصاء خدمات و واگذاري آن به پيشخوان خدمات دولت واصل نشده است. لذا خواهشمند است مقرر فرماييد:

1- فهرست كارگزاريهاي تحت پوشش آن سازمان جهت طي فرايند تبديل به اين معاونت ارسال شود.

2- با اجراي طرح ضربتي، آيين ايجاد واحد خدمات سازمان تامين اجتماعي در دفاتر پيشخوان دولت تا پايان سال در استان تهران برگزار گردد.

اين مكاتبه پس از فرايندي يك ساله و با برگزاري جلسات متعدد كارشناسي در استانداري تهران و نهاد رياست جمهوري صادر گرديده است و براساس آن مواردي در اجراي مقررات دولت به مديرعامل صندوق تامين اجتماعي كشور منعكس شده است.

با اين وصف، واگذاري خدمات صندوق تامين اجتماعي كه 27 ميليون نفر را در كشور تحت پوشش قرار دارد به عنوان دومين نهاد عمومي غيردولتي كشور پس از صندوق بيمه خدمات درماني كه آن نيز در زمان مديريت دكتر حافظي، مديرعامل فعلي صندوق تامين اجتماعي خدمات خود را به دفاتر پيشخوان دولت واگذار نمود، كليد خواهد خورد.
 

منبع:  سايت معاونت توسعه رياست جمهوري

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R