به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00398                                                                                            تاريخ :  23/12/89

رئيس اتاق بازرگاني ايران: سهم پيمانكاران را پيش از فرا رسيدن سال جديد بپردازيد

ايلنا: در سال جديد ما شاهد آغاز به كار شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي خواهيم بود و هماهنگي‌هاي لازم با وزير اقتصاد كه رياست اين شورا را برعهده دارد صورت گرفت.
به گزارش ايلنا، رئيس اتاق بازرگاني ايران در نخستين نشست آغاز به كار هفتمين دوره اتاق بازرگاني ايران در رابطه با تعيين نرخ دستمزد سال 90 گفت: اين امر در شوراي مربوط به خود تصميم‌گيري مي‌شود كه اتاق در آن شورا حضوري ندارد، اما نگاه اتاق اين است كه تعيين نرخ دستمزد كارگران حتماً بايد متناسب با نرخ تورم باشد. اين ملاحظه بايد در راستاي كاهش قيمت تمام‌شده توليد صورت گيرد و يك حركت عمومي در اقتصاد براي كاهش تورم دنبال شود.
محمد نهاونديان با بيان اين مطلب كه انتخابات اتاق‌هاي سراسر كشور در 34 حوزه انتخاباتي به خوبي برگزار شد، گفت:‌ در مرحله نخست 24 حوزه و پس از آن 10 حوزه انتخابات پرشوري را برگزار كردند.
وي افزود: انتخابات اتاق‌هاي سراسر كشور چهار دستاورد مهم داشت. ابتدا اينكه ما شاهد اين بوديم كه سليقه‌هاي مختلف در نهايت احترام به يكديگر در اين انتخابات شركت كردند. سپس اينكه افزايش مشاركت واقعي در اين انتخابات رقم خورد؛ چرا كه با وجود تصميم هيات نظارت براي حذف آراي وكالتي، ما شاهد حضور پرشور بازرگانان و صاحبان صنايع در انتخابات اتاق بوديم.
رئيس اتاق بازرگاني ايران تصريح كرد: در انتخابات برخي از اتاق‌ها چون اصفهان، ساري و شهركرد با وجود هر سه راي وكالتي شاهد رشد قابل توجه شركت‌كنندگان بوديم.
وي تصريح كرد: تاثير آرا نيز در دور هفتم انتخابات اتاق ايران بسيار معنادار بود. در اين انتخابات فعالان اقتصادي به ديدگاه‌هاي برتر راي دادند و در تحليل آرا بايد گفت كه راي‌دهندگان توجه ويژه‌اي به عمكردها داشتند.
نهاونديان در ادامه با بيان اين مطلب كه با توجه به برگزاري پرشور انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور توصيه‌هايي به راه يافتگان به اتاق‌هاي بازرگاني دارم، افزود:‌ در اين انتخابات حداقل 2 برابر كساني كه انتخاب شده‌اند ثبت نام كرده‌ بودند اما ما به نظرات يكايك افرادي كه خود را واجد شرايط حضور در انتخابات مي‌دانستند، نيازمنديم.
وي افزود: علاوه بر اين در سال جديد ما شاهد آغاز به كار شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي خواهيم بود و هماهنگي‌هاي لازم با وزير اقتصاد كه رياست اين شورا را برعهده دارد صورت گرفت.
رئيس اتاق بازرگاني ايران متذكر شد: دبيرخانه اين شورا در اتاق بازرگاني است كه با حضور هشت تن از وزرا و هشت تن از اعضاي اتاق هر دو هفته يكبار تشكيل جلسه خواهد داد.
نهاونديان همچنين با اشاره به حضور هيات بازرگاني ايران در بيست و پنجمين سالگرد تاسيس كنفدراسيون اتاق ايران و آسيا كه در استانبول برگزار شده بود، گفت:‌ در اين نشست پيشنهاد كردم تا براي حل معضل‌هاي ساختاري شوراي گفت‌وگوي بخش خصوصي كشورهاي منطقه و آسيا با دولت‌هايشان نيز تاسيس شود.
رئيس اتاق بازرگاني ايران در ادامه با بيان اين مطلب كه بودجه 90 نيز با سرعت بي‌سابقه در مجلس و كميسيون تلفيق در حال بررسي است، گفت: با توجه به وظيفه مشورتي كه نسبت به سه قوه دارد در حال ارائه ديدگاه‌هاي خود به كميسيون تلفيق است و اميدواريم در بودجه 90 بسترسازي براي رونق اقتصادي صورت گيرد و اين امر موجب افزايش اشتغال شود.
وي همچنين با اشاره به قرار گرفتن در روزهاي پاياني سال گفت:‌ از شركت‌ها و ادارت و موسسات نيز مي‌خواهم كه در پرداخت‌هايي كه به پيمانكاران دارند سرعت عمل بيشتري به خرج دهند و سهم پيمانكاران را پيش از فرا رسيدن سال جديد بپردازند.

  
منبع : ايلنا
 

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R