به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00399                                                                                            تاريخ :  23/12/89

از سوي وزير كار و امور اجتماعي موجوديت سازمان ملي مهارت رسما اعلام شد

به منظور دستيابي به تحولات بزرگ در آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي كشور در سال آينده و توسعه بازار كار در كشور موجوديت سازمان ملي مهارت توسط وزير كار و امور اجتماعي اعلام شد.

به گزارش خبرنگار كار و اشتغال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزير كار و امور اجتماعي در افتتاح مركز آموزشي تخصصي مهارت و فناوري خودروي 9 دي گفت: سرعت پيشرفت علم در ايران 11 برابر جهان است و اين يك نشان خوب براي اراده راستين مردم كشور در ابعاد گوناگون است.

وي ادامه داد: لازمه‌ تداوم اين پيشرفت و توسعه بالا بردن سرعت در مسير فن آوري است و همچنين بايد در رشته‌هاي مختلف دانشمندان ما به مرزهاي دانش بشري رسيده و علم و فناوري را افزايش دهند.

وي با بيان اينكه ما در سطوح مختلف نيازمند افراد كارآموخته در كشور هستيم، خاطرنشان كرد: اين افراد بايد بتوانند بازار كار كشور را رونق و موجبات شكوفايي اقتصادي در كشور را فراهم كنند، يكي از ابزارهاي دستيابي به توسعه اقتصادي نيز آموزش‌هاي فني هستند.

وزير كار و امور اجتماعي تصريح كرد: نظام‌هاي آموزشي در دنيا به پنج دسته بد، ضعيف متوسط، خوب و عالي تقسيم مي‌شود. يعني اگر سه درصد از دانش آموختگان يك مركز آموزشي پس از سه ماه گذراندن دوره جذب بازار كار شوند آن مركز آموزشي در حد عالي است.

وي با بيان اينكه در سازمان فني و حرفه‌اي بيش از 65 درصد از افراد جذب بازار كار مي‌شوند، گفت: اين موضوع نشان از ظرفيت بالاي سازمان فني و حرفه‌اي است و همه كارشناساني كه با مقوله بيكاري در كشور همراه هستند به اين نكته واقف هستند.

شيخ الاسلامي از موجوديت سازمان ملي مهارت در كشور خبر داد و افزود: سازمان ملي مهارت پس از تصويب و طي مراحل نهايي رسما شروع به فعاليت كرده است و ما به مناسب اين برنامه موجوديت اين سازمان را اعلام مي‌كنيم.

وي در پايان گفت: با تاسيس اين سازمان قطعا در سال آينده شاهد تحولاتي بزرگ در آموزش هاي فني و حرفه‌اي كشور هستيم.

  
منبع : خبرگزاري دانشجويان ايران
 

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R