به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0040                                                                                              تاريخ :  88/9/05

ثبت نام از کارآفرینان پنجمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر در آذربایجان شرقی شروع شد

همزمان با سراسر کشور ثبت نام از کارآفرینان پنجمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر در آذربایجان شرقی شروع شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی مدیرکل کار و اموراجتماعی گفت:

با هدف شناسایی و معرفی کارآفرینان برتر استان و تقدیر و تجلیل از آنها و با هدف بهره مندی از توانمندیهای آنها در شکوفایی استعدادها برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، ثبت نام از کارآفرینان پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد.
احمد لطفی نژاد افزود: کارآفرینان عزیز می توانند در بخشهای مختلف تولیدی و صنعتی و کشاورزی و خدمات با مراجعه به سایت اینترنتی Karafarinanebartar.ir www. و یا به نشانی www.karafarini.gov.ir در پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر ثبت نام کنند.
وی گفت: کارآفرینان این فرصت را به ما می دهند که تا با یک برنامه ریزی مطالعه شده و هدفمند در کمترین زمان ممکن تولیداتی با هزینه های پائین و با حجم زیاد و با کیفیت مطلوب داشته باشیم تا در بازارهای جهانی قابل رقابت با کالاهای مشابه باشند.
وی کارآفرینان عزیز و متعهد و سختکوش کشور عزیزمان ایران اسلامی را همانند ایثارگران دوران دفاع مقدس در خط مقدم تولید و سازندگی و اعتلای کشور عزیزمان دانست و از آنها به عنوان پیشگامان تحول اندیشه و عمل در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نام برد.
وی با تاکید بر اهتمام و توجه جدی به کارآفرینان و طرحهای کارآفرینی افزود: بحمدا... استعدادهای فکری به عنوان سرمایه فناناپذیر در استان افتخارآفرین آذربایجان شرقی وجود دارد که سهم بزرگی از تولید علم و اندیشه کارآفرینی و نوآفرینی را در کشور رقم زده است.
وی در بخش دیگری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در ترسیم چشم انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ما باید با تلاشی اثربخش و کار گروهی در راستای تحقق اهداف و برنامه های آینده نگرانه و روشنگرانه مقام عظمای ولایت گام برداریم تا در سال 1404 به عنوان اولین قدرت منطقه تبدیل شویم.
لطفی نژاد تصریح کرد: هم اکنون مغزهای متفکر و کارآفرینان خلاق و نوآور به عنوان موتورهای حرکت و بازوان پرتوان نظام اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در این کشور گامهای استواری را برمی دارند که نمونه عینی آن موفقیت ایران اسلامی در دستیابی به دانش فن آوری هسته ای و فناوریهای فضایی است.
وی با اشاره به منابع سرشار نیروی انسانی کارآمد و منابع عظیم زیرزمینی گفت: خداوند متعال لطف و عنایت ویژه ای به ملت عزیز و غیرتمند ایران اسلامی عطا فرموده و باید قدر این موهبت بزرگ الهی را بدانیم و از تمام ظرفیتها و امکانات بالقوه در راستای اعتلای نظام اسلامی و مسیر حرکت به سوی توسعه اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حرکت کنیم تا در دهه پیشرفت و عدالت نقش شایسته آذربایجان شرقی را در راه توسعه ایفاء نمائیم.

منبع:   سايت سازمان كار و امور اجتماعي استان آذربايجان شرقي

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R