به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

    كد خبر :  00401                                                                                            تاريخ :  23/12/89

وزيركار:ميزان دستمزد 90 نهايي شده و بزودي اعلام مي‌شود

با توجه به رواج و رونق اتومبيل‌هاي كره‌اي در كشور ما، بحث ارائه خدمات مورد نياز به عموم مردم مطرح است.

به گزارش خبرنگار كار و اشتغال خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) عبدالرضا شيخ الاسلامي وزير كار و امور اجتماعي با اشاره به دستاوردهاي افتتاح پروژه خودروي 9 دي گفت: مهمترين دستاورد اين پروژه ايجاد زمينه‌هاي فعاليت و توسعه همكاري بين كشورهاي ايران و كره جنوبي است و از جمله اين همكاري‌ها در زمينه تبادل فناوري است.

وي ادامه داد: از ديگر اهداف دستاورد اين پروژه پرداختن به موضوع آموزش‌هاي مهارتي در كشور است كه يكي از مهمترين نيازهاي جامعه ماست و كمك مي‌كند تا جوانان ما با آموختن يك مهارت و توانمند شدن در يك حرفه به خصوص زمينه كار، اشتغال و درآمدزايي را براي خود تدارك كند.

شيخ الاسلامي با بيان اينكه ارائه خدمات مورد نياز به عموم مردم در بخش‌هاي مختلف بايد مورد توجه قرار گيرد تصريح كرد: اتومبيل‌هاي كره‌اي امروز در بازار ما رواج و رونق بسيار دارد و قطعا خدمات پس از فروش ارائه سرويس‌ها و خدمات نگهداري يكي از ضرورت‌ها براي افرادي است كه از اين خودروها استفاده مي‌كنند.

وي ادامه داد: ما با ارائه آموزش هاي لازم به جواناني كه در اين مركز هستند ظرفيت پاسخگويي مناسبي در كشور ايجاد مي‌كنيم تا كساني كه از خودروهاي كره‌اي استفاده مي‌كنند بتوانند نيازهاي خود را برطرف كنند.

شيخ الاسلامي در پاسخ به سوال ايجاد يك ميليون و 800 هزار شغل در كشور در طي سال جاري گفت: وعده ما ايجاد يك ميليون و 100 هزار شغل در كشور بود و تاكنون نيز يك ميليون و 600 هزار شغل كه سرجمع مشاغل ايجاد شده در تمام استان‌هاي كشور است، ايجاد شده است.

وي با بيان اينكه همه استان‌ها به سقف تعهدات براي تعداد مشاغل ايجاد شده رسيده‌اند، اظهار كرد: بعضي از استان‌ها تا ميزان دو برابر از ميزان تعهدات خود شغل بيشتري ايجاد كردند.

شيخ الاسلامي با اشاره به اينكه مديركل سازمان ملي مهارت عبدالرسول پورعباس است خاطرنشان كرد: سازمان ملي مهارت از تجمع سازمان‌ها و مراكزي است كه به نوعي در امر آموزش فني و حرفه‌اي در كشور فعاليت مي‌كنند و مركز ثقل اين مراكز سازمان فني و حرفه‌اي است و در سطح عالي و دانشگاهي نيز دانشگاه علمي و كاربردي است، سازمان ملي مهارت حاصل جمع تمامي اين مراكز است.

وي ادامه داد: همكاران ما در سازماني فني و حرفه‌اي و وزارت كار و امور اجتماعي تداركات و تمهيدات لازم را براي ايجاد سازمان ملي مهارت ديدند و اين سازمان رسما با ايجاد انسجام و يكپارچگي همه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي متناسب با بازار كار را فراهم مي‌كنند.

وزير كار و امور اجتماعي در پايان درباره‌ جلسه شوراي عالي كار در روز دوشنبه (فردا) گفت: در جلسه روز دوشنبه بحث مزد نهايي شده و به همگان اعلام مي‌شود

  

منبع : ايسنا
 

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R