به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00422                                                                                            تاريخ :  18/1/90

آئین‌نامه چگونگی تشکیل مجامع نمایندگان کارگران ابلاغ شد

آئین نامه چگونگی تشکیل، حدود وظایف، اختیارات و نحوه عملکرد مجامع نمایندگان کارگران در استان‎ها و سطح عالی از سوی وزیر کار و امور اجتماعی ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم نظری جلالی با اعلام اینکه آئین نامه چگونگی تشکیل، حدود وظایف، اختیارات و نحوه عملکرد مجامع نمایندگان کارگران در استان‎ها و سطح عالی از سوی وزیر کار و امور اجتماعی ابلاغ شد، گفت: برای تشکیل مجمع استان، وجود دست کم 10 نماینده کارگر دارای اعتبار در هر استان الزامی است و در هر استان بیش از یک مجمع بر اساس حرفه و صنعت نمی تواند تشکیل شود.

معاون روابط کار وزارت کار با اشاره به ارکان مجمع استان، افزود: مجمع عمومی، عالی ترین رکن مجمع استان است که از اجتماع نمایندگان اصلی منتخب کارگران واحدهای همان استان تشکیل می شود. مطابق اصلاحیه آئین نامه ذیربط، مجمع عمومی از بین خود اعضای هیئت مدیره را برای مدت 3 سال و بازرسان را برای مدت 2 سال انتخاب می کند، انتخاب دوباره آنان بلامانع است.

نظری جلالی ادامه داد: تعداد اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسان مجمع استان با توجه به تعداد نمایندگان کارگران واحدهای استان مربوط از بخش های حرفه و صنعت انتخاب می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که اعضای هیئت مدیره و بازرسان مجمع استان سمت نمایندگان کارگران واحد مربوطه را از دست بدهند و یا رابطه کاری با کارفرمای خود یا کارفرمای دیگر نشوند عضویت آنها در هیئت مدیره و بازرسان مجمع استان لغو و از اعضای علی البدل با توجه به مقدم آرا و نوع نمایندگی از حرفه یا صنعت جایگزین ایشان می شوند.
 

منبع:  خبرگزاری مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R