به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00434                                                                                            تاريخ :  27/1/90

اعلام نحوه درخواست، انتقال و اعلام وصول مكانيزه سابقه و دستمزد بيمه‌شدگان

اعلام نحوه درخواست، انتقال و اعلام وصول مكانيزه سابقه و دستمزد بيمه‌شدگان

واحدهاي اجرايي تأمين‌اجتماعي موظفند براساس دستورالعمل جديد در رابطه با انتقال و اعلام مكانيزه سابقه و دستمزد بيمه‌شدگان عمل كنند.

ایلنا: محقق زاده معاونت فني و درآمد صندوق تأمين‌اجتماعي با صدور دستورالعملي به ادارات‌كل بيمه‌اي سراسر كشور نحوه درخواست، انتقال و اعلام وصول مكانيزه سابقه و دستمزد بيمه‌شدگان تأمين‌اجتماعي را مشخص كرد.
به گزارش ايلنا، اين دستورالعمل براي افزايش ضريب امنيت، بهبود و تسريع فرآيند درخواست، اعلام و بهره‌برداري از سوابق بيمه‌شدگان و همچنين حذف مكاتبات دستي و تشكيل پايگاه مركزي اعلام سابقه و ايجاد امكان كنترل و نظارت ستادي بر امر جابه‌جايي سوابق و دستمزد صادر شده است و واحدهاي اجرايي تأمين‌اجتماعي موظفند براساس دستورالعمل جديد در رابطه با انتقال و اعلام مكانيزه سابقه و دستمزد بيمه‌شدگان عمل كنند.
اين دستور اداري منجر به اصلاحاتي در فرايندهاي گردش عمليات و درخواست سابقه، اعلام و انتقال سوابق (اقدامات شعبه مقصد يا درخواست شونده)، دريافت پاسخ سابقه (وصول) اقدامات شعبه مبدأ (درخواست‌كننده) و عملكرد منوي انتقالي مي‌شود و درنتيجه فرايند درخواست و انتقال سوابق و دستمزد بيمه‌شدگان در بين شعب تأمين‌اجتماعي با سهولت و دقت بيشتري انجام مي‌شود.

 

منبع:  خبرگزاري ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R