به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00436                                                                                            تاريخ :  27/1/90

تعريف بودجه به زبان ساده/درباره لایحه بودجه سال 90

مركز پژوهشهاي مجلس شوراي اسلامي در جهت ارائه تصويري ساده و سهل از بودجه، گزارش منتشر كرد.

بر اساس اعلام روابط عمومي مركز پژوهشها، دفتر مطالعات برنامه و بودجه اين مركز در اين گزارش با بيان اين مطلب كه بودجه در بسياري از مواقع سندي فني و پيچيده تلقي مي‌شود كه معمولا آگاهي و درك جزئيات و حتي در برخي از مواقع كليات آن، ثقيل تلقي مي‌شود، افزود: براي رفع اين مشكل، نهادهاي دولتي يا مشاوره‌اي قانونگذاري در كشورهاي مختلف، در كنار انتشار گزارش‌هاي تكنيكي، اقدام به ساده‌سازي و انتشار مفاهيم بودجه در قالب‌هايي ساده‌تر مي‌كنند كه گزارش حاضر نيز در اين چارچوب تنظيم شده است.
در اين گزارش به منظور درك بيشتر اطلاعات بودجه‌اي، مفاهيم و اصطلاحات فني بودجه‌اي تا حد امكان در قالب اصطلاحات عام‌تر بيان شده و براي فهم راحت‌تر اين مفاهيم، در اكثر موارد به جاي متن، از تصوير استفاده شده است. به منظور ساده‌سازي بيشتر همچنين برخي اعداد گرد شده و برخي جزئيات تكنيكي ناديده گرفته شده‌اند.
بدين ترتيب مخاطبان اين گزارش افراد يا گروه خاص نيستند و همگان مي‌توانند از آن بهره ببرند؛ چه در مقام قانونگذار، سياستمدار، اهالي رسانه، متخصصان و خواه يك شهروند معمولي. اين گزارش به ويژه براي افرادي كه آشنايي چنداني با پديده‌هاي بودجه و بودجه‌ريزي ندارند و مشتاق دانستني‌هايي در اين مورد هستند و چه بسا بخواهند از فعاليت‌هاي دولت و حساب و كتاب آن سر درآورند، مفيد و جالب است.
 

متن كامل گزارش

 

منبع:  مركز پژوهشهاي مجلس شوراي اسلامي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R