به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0045                                                                                              تاريخ :  88/9/10

تشکیل کمیسیون مشترک تدوین طرح مشاغل سخت و زیان آور

مدیرکل بازرسی کار وزارت کار و امور اجتماعی از تشکیل کمیسیون مشترک تدوین طرح مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.
ابراهیم سلطانی نسب در گفتگو با مهر گفت: تدوین طرح جدید طبقه بندی مشاغل سخت و زیان آور یکی از اقداماتی است که توسط وزارت کار دنبال می شود و در حال حاضر کار در دست اجرا است.
مدیرکل بازرسی کار وزارت کار و امور اجتماعی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای مشاغل سخت و زیان آور متقاضی وجود دارد، اظهار داشت: هم اکنون در این زمینه کمیسیونی مشترک از نمایندگان وزارتخانه های کار و امور اجتماعی، بهداشت و درمان و سازمان تامین اجتماعی تشکیل شده است.
سلطانی نسب در ادامه از بررسی نحوه طرح طبقه بندی مشاغل توسط این کمیسیون مشترک خبر داد و بیان داشت: از این طریق برنامه ریزی شده است تا مشاغل سخت و زیان آور مورد بازبینی و بررسی دقیق تر قرار گیرند.
وی از انجام تقسیم بندی های لازم توسط کمیسیون مشترک در زمینه پیدا کردن راهکارهای فنی و اجرایی خبر داد و گفت: در این زمینه روشهای مورد نیاز تدوین آئین نامه های جدید در زمینه طرح طبقه بندی مشاغل سخت و زیان آور پیش بینی شده است.
این مقام مسئول در وزارت کار و امور اجتماعی با تاکید دوباره این مسئله که در حال حاضر بسیاری از مشاغل سخت و زیان آور در کشور متقاضی انجام دارند، تاکید کرد: بررسی بازنشستگی پیش از موعد در مورد مشاغل سخت و زیان آور نیز به عنوان یکی دیگر از اقدامات در طرح طبقه بندی مشاغل بررسی می شود.
به گفته سلطانی نسب، انجام هماهنگی برای بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور، تطبیق شرایط با قانون تامین اجتماعی است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در مورد روشن شدن وضعیت بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور کارشناسی های زیادی لازم است. البته نتیجه کارشناسی ها باید به صورت پیشنهاد به دولت ارائه شود.

منبع:   سايت بازار کار

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R