به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00451                                                                                            تاريخ :  04/02/90

پيشنهاد عضويت وزارت كار در شوراي سياست‌هاي اصل 44 به رئيس جمهور

خبرگزاري فارس: مديركل امور اجتماعي و سهام وزارت كار با اشاره به واگذاري 648 ميليون سهم ترجيحي به 55 هزار كارگر در سال گذشته از پيشنهاد عضويت وزارت كار در شوراي عالي سياست‌هاي كلي اصل 44 به رئيس جمهور خبر داد.

مسعود كاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، با اشاره به واگذاري سهام ترجيحي به كارگران طي سال‌هاي گذشته اظهارداشت: در سال گذشته وزارت كار با همكاري وزارت اقتصاد و دارايي 648 ميليون و 697 هزار و 56 سهم به كارگران واگذار شده است.
وي ادامه داد:‌ تعداد كارگران برخوردار از سهام 55 هزار و 780 نفر هستند كه در واحدهاي توليدي دولتي مشغول به فعاليت هستند.
مديركل امور اجتماعي و سهام وزارت كار با بيان اينكه براي واگذاري اين ميزان سهم تاكنون 62 واحد توليدي واگذار شده است، گفت: مبلغ ريالي سهام واگذار شده به كارگران 162ميليارد و 500 ميليون تومان است.
به گفته اين مقام مسئول، واگذاري سهام ترجيحي به كارگران از سال 1370 شروع شده كه تنها از سال 84 تا شش ماهه اول سال گذشته 6 ميليارد و 465 ميليون و 251 هزار و 315 سهم واگذار شده است كه در مقايسه با سال 70 تا شش ماه نيمه اول سال گذشته 96 درصد رشد دارد.
وي افزود: از ميان 8.5 ميليارد ريال ارزش سهم واگذار شده تنها نزديك به 6.7 ميليارد ريال آن طي سال 84 تا 89 ارائه شده است.
كاظم زاده با اشاره به اينكه وزارت كار درصدد اصلاح آئين نامه سهام ترجيحي است، تصريح كرد: علت اين موضوع حذف قيمت ميانگين سهام در آيين نامه جديد است كه در گذشته به ضرر كارگر بود.
مدير كل امور اجتماعي و سهام وزارت كار و امور اجتماعي همچنين بيان داشت:‌ به رئيس جمهور پيشنهاد شده است كه وزارت كار به عضويت شوراي عالي سياست‌هاي كلي اصل 44 شود.
وي تاكيد كرد: تصميمات اين شورا در حوره كسب و كار بسيار تاثير گذار است كه در صورت هدف گذاري مناسب مي‌تواند منجر به ارتقا سطح رفاه و معيشت كارگران شود.

 

منبع:  خبرگزاري فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R