به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00460                                                                                            تاريخ :  13/02/90

از كانون ها و انجمن ها حمايت مي شود

احمد بزرگيان؛ رئيس كميته تخصصي پيشخوان دولت الكترونيك در ديدار مشترك با نمايندگان دفاتر پيشخوان دولت: از كانون ها و انجمن ها حمايت مي شود.


احمد بزرگيان در ديدار مشترك معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور با نمايندگان گروهي از دفاتر تبديل شده به پيشخوان دولت و كانون اين دفاتر اعلام كرد: همه فعاليتهاي تحت پوشش پيشخوان دولت مي توانند در قالبهاي تعريف شده قانوني به فعاليت صنفي بپردازند.


وي در اين ديدار كه به درخواست جمعي از اعضاي كانون صنفي دفاتر پيشخوان خدمات برگزار شده بود در پاسخ به علت موافقت با تشكيل انجمنهاي صنفي جديد در حوزه فعاليت دفاتر پيشخوان با بيان اين مطلب كه گروههاي صنفي متنوعي در زير لواي پيشخوان جمع خواهند شد گفت: آسيب شناسي اجراي اين طرح در نخستين سال اجراي رسمي آن نشان مي دهد كه برخي از گروههاي فعال در عرصه خدمات رساني و برخي از تامين كنندگان خدمات، علاقه به مشاركت جديتري در اجراي اين طرح بزرگ دارند. وي ادامه داد: نه اختيار دفاتر شهرداري هاي را مي توان به دفاتر مخابرات و پست واگذار كرد و نه پليس + 10 را مي توان از نظر صنفي ذيل دفاتر امور مشتركين دسته بندي كرد، بلكه هريك از اين صنوف با حفظ ماهيت تخصصي خود بايد به اين گردونه وارد شوند و اجراي مقررات پيشخوان دولت به حذف تخصصها و شهرآشوب نخواهد بود.

معاون نوسازي و تحول اداري و رئيس كميته تخصصي پيشخوان دولت كه در حضور دكتر فروزنده معاون رئيس جمهور و نمايندگان كانون صنفي دفاتر پيشخوان سخن مي گفت افزود: سياست اصولي دولت، ايجاد فرصت عادلانه براي همه فعالان دولت الكترونيك است و به صراحت اعلام مي كنيم كه از تشكيل انجمنها و كانونهاي صنفي متنوع و متعدد در استانها و سطح كشور استقبال مي شود و از حضور فراگير همه عرضه كنندگان خدمات در چرخه تصميم سازي و تصميم گيري پشتيباني مي كنيم.

وي در مورد برخي نظرات كه برداشت انحصاري از ارائه خدمات دارند بيان كرد: ما نيامده ايم كه كار را از انحصار دولتي در آوريم و به انحصار خصوصي منتقل كنيم. هيچ انحصاري در كار نيست. در آينده مردم براي دريافت خدمات بايد بتوانند بين پيشخوانهاي فيزيكي و الكترونيكي دولت، حق انتخاب داشته باشند و اين اصل، بايد براي تشكلهاي صنفي دفاتر دائما بازخواني شوند تا به انحصارطلبي نيفتند. وي گفت: به زودي نمايندگان دفاتر پليس + 10 و ساير اصنافي كه به موجب مقررات به پيشخوان دولت تبديل خواهند شد در قالب انجمنها و كانونهاي صنفي در استانها و شهرستانها متشكل شده و با كارگروههاي استاني و راهبري همكاري تنگاتنگ خواهند داشت.

شايان ذكر است كانون دفاتر پيشخوان خدمات، پس از تشكيل انجمن صنفي دفاتر پيشخوان دولت استان تهران كه نزديك به يك سوم دفاتر كشور را در اين استان در بر گرفته است، اعتراضاتي را به تشكيل اين انجمن مطرح كرده بود كه در دولت و مجلس به بحثهاي كارشناسي و اجرائي منجر شد. ليكن معاونت سرمايه انساني رئيس جمهور با استنباط از مقررات تشكلهاي كارگري و كارفرمايي، وجود تشكلهاي صنفي متنوع و تخصصي را براي رقابتي شدن عرصه ارائه خدمات و فعاليت هرچه بهتر اين دفاتر مفيد دانسته و با اين نظر، انحصار ارتباط اين كانون با دولت را به فرصت برابر براي همه دفاتر فعال تبديل كرد كه اين اظهار نظر با واكنشهاي محدودي از سوي برخي فعالان صنفي همراه شد.

 

منبع:  سايت معاونت توسعه و مديريت نيروي انساني رئيس جمهور

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R