به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00461                                                                                            تاريخ :  13/02/90

نماینده کارفرمایان در شورایعالی کار:اشتغال این نیست که امروز فردی سر کار برود و فردا بیکار شود

واردات اشتغال را فرسوده می کند و از بین می برد.

ولی الله داودآبادی، نماینده کارفرمایان در شورای عالی اشتغال در میزگرد کافه خبر در مورد ایجاد اشتغال، گفت: دیگر کارگر فقط به خودش فکر نمی کند، بلکه به سیستمی فکر می کند که بیشترین عمر خود را در آن می گذارد و به این فکر می کند که اگر کارفرما درآمدی نداشته باشد دیگر واحد چرخش نمی چرخد.

وی ادامه داد: صنعت کشورهای دیگر به صورت نسل به نسل ادامه دارد اما در ایران چطور است؟ یکی با همه مشکلات کاری را راه اندازی می کند که در اواخر عمر فرزند او به دلیل این مشکلات کار او را ادامه نمی دهد و به همین دلیل است که کمتر کارخانه ای در ایران وجود دارد که دو یا سه نسل عمر داشته باشد.

این مقام کارفرمایی با بیان اینکه موانع کسب و کار برطرف شود، افزود: چطور ممکن است یک تولیدکننده خارجی با بهره یکی دو درصد محصولی را تولید می کند با تولید ایرانی که با بهره حتی تا 24 درصد هم می رسد رقابت می کند. غول صنعت های ما هم اکنون مشکل هایی دارند.

وی با انتقاد از وضعیت واردات، متذکر شد: این موضوع اشتغال را فرسوده می کند و از بین می برد.

داودآبادی در ادامه با طرح این سوال که باید دید تعریف از اشتغال چیست؟ بیان کرد: اشتغال این نیست که امروز فردی سر کار برود و فردا بیکار شود. اشتغال این است که پایدار باشد و خودش به تدریج اشتغال ایجاد کند و میزان آن تصاعدی بالا برود.

وی متذکر شد: تصور ما از ایجاد اشتغال این است که وقتی حرف از شغل می شود، بلافاصله همیشه به کارخانه ها فکر می کنند. در حالی که ما مزیت های بسیار ی داریم. بخش گردشگری ما ظرفیت خوبی ندارد؟ چرا ما درآمدزایی نمی کنیم؟

این مقام کارفرمایی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بخش های فرهنگی کشور برای مقوله اشتغال در کشور گفت: اگر می خواهیم اشتغال ایجاد کنیم باید ابتدا آن هایی که اکنون شغل دارند را تقویت کنیم تا بهره وری در واحدها ایجاد شود. وقتی که این گونه شود آن وقت می توان به ایجاد اشتغال هم فکر کرد. ایجاد اشتغال فقط این نیست که به صرف اینکه یک کاری به آن ها داده شود، شغلی برای آن ها فراهم شود.

متن کامل اظهارات او را می توانید اینجا مطالعه کنید.

 

منبع:  خبر آنلاين

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R