به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00464                                                                                            تاريخ :  13/02/90

تجدید سه مناقصه در دستگاههای اجرائی استان آذربایجانشرقی

به گزارش روابط عمومی مرکز منطقه 5 و اداره کل بازرسی آذربایجان شرقی ، در پی حضور نمایندگان بازرسی استان در جلسه کمیسیون معاملات سه دستگاه اجرایی ،سه مناقصه بدلیل ایرادات مطروحه تجدید گردید.

بنا بر این گزارش در یک مورد به لحاظ عدم رعایت فاصله قانونی ده روزه در قبول پیشنهاد از تاریخ نشر آخرین آگهی و اخذ قیمت پیشنهادی صرفاً بصورت افزایش و کاهش (درصدی) نسبت به برآورد اولیه بهای قیمت واقعی و تذکر نماینده اعزامی مناقصه مذکور با برآورد اولیه 10045429563 ریال تجدید و مقرر گردید با رعایت نکات یاد شده نسبت به برگزاری مجدد مناقصه اقدام گردد.

همچنین مناقصه دوم در یکی دیگر از دستگاههای اجرایی استان که با برآورد اولیه 3500000000 ریال در حال برگزاری بود بعلت ایراد مطروحه از طرف نماینده اعزامی مبنی بر عدم تأمین اعتبار و حواله برآورد اولیه و مبلغ مناقصه ، ابطال و مقرر گردید پس از طی مراحل قانونی نسبت به برگزاری مجدد مناقصه اقدام لازم بعمل آید.

و همچنین در پی حضور نماینده بازرسی استان در جلسه کمیسیون معاملات یکی دیگر از دستگاههای اجرایی استان به لحاظ عدم رعایت بندهای 1 و 2 ماده 5 از قانون برگزاری مناقصات موضوع حضور اعضاء کمیسیون و عدم شمولیت جزء 2 بند ب ماده 4 قانون مذکور در برگزاری مناقصه محدود به ارزش 1507490514 ریال و با تذکر هیأت اعزامی مقرر گردید مناقصه مذکور تجدید و مناقصه جدید با رعایت شرایط قانونی مجدداً برگزار گردد.

 

منبع:  سايت بازرسي استان آذربايجان شرقي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R