به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00467                                                                                            تاريخ :  20/02/90

برگزاری جلسات هم اندیشی پیرامون ایجاد 163 هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی

جلسه هم اندیشی پیرامون تعهد اشتغال استان آذربایجان شرقی با اجتماع بزرگی از کارشناسان و مدیران دستگاههای اجرایی استان در اداره کل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد.
به منظور همسویی و همکاری در تحقق تعهد اشتغال استان در سال 90 و آشنایی با سامانه رسد و تبادل نظر و همفکری در اجرای برنامه های استان در راستای ایجاد 163 هزار و 68 فرصت شغلی در آذربایجان شرقی نشست هم اندیشی و همفکری مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان در تبریز برگزار شد.مهندس احمد لطفی نژاد در این نشست با اشاره به برنامه های وزارت کار و اموراجتماعی در ایجاد 5/2 میلیون شغل در کشور افزود: از این میزان تعهد اشتغال در استان در سال 90 ایجاد شغل و فراهم نمودن 163 هزار فرصت شغلی است که انشاءا... تا پایان سال 90 باید تحقق پیدا کند.مدیرکل کار و اموراجتماعی افزود: باتوجه به پتانسیل های بالای این استان از نظر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هم به لحاظ ظرفیتهای بالای منابع معدنی و زیرزمینی و... بالاترین سهم اشتغال در سال 90 به این استان اختصاص داده شده است که این نشان دهنده عمق توجه و اعتماد مسئولان ارشد کشور به استان افتخارآفرین آذربایجان شرقی است و ما از این اعتماد استقبال می کنیم.مهندس لطفی نژاد با اشاره به قانون هدفمند سازی یارانه ها گفت: قانون هدفمندسازی یارانه ها به عنوان یک حرکت عظیم برای دگرگون کردن روابط اقتصادی در کشور ایجاد فعالیتهای اقتصادی برای توانمندسازی اقتصادی و برای استعدادها و توانمندیهای مردم و بخش خصوصی به صحنه اقتصادی نقش بسیار ارزشمند و تعیین کننده ای دارد و تحقق همه اینها در گرو اجرای خوب قانون هدفمندسازی یارانه هاست.

وی ادامه داد: باید نگاه ما و نوشتار و تفکر ما تغییر پیدا کند. هم اکنون ما در جبهه اقتصادی هستیم و اسلحه ما علم و کار و تلاش ماست و در سال جهاد اقتصادی نیازمند فعالیتهای جهادگونه هستیم و باید دست به دست هم برای پیشبرد و تحقق اهداف عالی استان حرکت کنیم.


 

منبع:  روابط عمومی اداره کل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R