به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00469                                                                                            تاريخ :  20/02/90

افزایش حقوق و مزایای مشمولین قانون خدمات کشوری براساس افزایش ضریب قانونی

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق و مزایای کلیه مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری نسبت به متوسط آن در سال 1389 فقط در قالب افزایش ضریب قانونی با رعایت قانون پنجم توسعه تعیین می شود.
ايلنا: با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق و مزایای کلیه مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری نسبت به متوسط آن در سال 1389 فقط در قالب افزایش ضریب قانونی با رعایت قانون پنجم توسعه تعیین می شود.

به گزارش ايلنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز - پنجشنبه 15 اردیبهشت - درادامه بررسی بندهای مراعی مانده از لایحه بودجه 90، یک بند الحاقی دیگر به ماده واحد این لایحه اضافه کردند.

به موجب این مصوبه مجلس، مقرر شد در سال 1390 حقوق و مزایای کلیه مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری نسبت به متوسط حقوق ومزایای دریافتی در سال 1389 فقط در قالب افزایش ضریب قانونی با رعایت قانون پنجم توسعه تعیین می شود و هرگونه تبعیض بین مشمولین قانون یاد شده در قالب تصویب ضرایب ریالی متفاوت یا افزایش امتیازات شغل وشاغل و فوق العاده به استثنای افزایش ناشی از ارتقای شغلی اعم از ارتقای پس سازمانی یا تحصیلات و فوق العاده خاص کارکنان شرکت های دولتی ممنوع است.


منبع:  ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R